الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > مقتنيات الاعضاء

مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-07-17, 12:35 AM   #1
مجدي خضـر
ادمن صفحة المنتدى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية مجدي خضـر
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القليوبية - القناطر الخيرية - أبو الغيط
المشاركات: 355
معدل تقييم المستوى: 12
مجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريق
افتراضي رد: مشروع جديد أن شاء الله ( لأول مرة )

بالتوفيق يا باشا ان شاء الله
انا عندي مركز خدمه سيارت وبتاجر في جميع انواع الزيوت وفي ناس كتير فعلان بتسألني علي الزيت ده بيقوله عليه زيت الامارات بس انا قلقان اجيبه لاني ناس بتقول انه غالي جداااااااا ومش هيبقي علي سحب لكن لو حبيت اجيبه هكلمك بأذن الله ومبروك يا باشا
مجدي خضـر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-17, 01:59 AM   #2
ahmedmh_ali
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ahmedmh_ali
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 4,166
معدل تقييم المستوى: 33
ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmedmh_ali
افتراضي رد: مشروع جديد أن شاء الله ( لأول مرة )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almagc مشاهدة المشاركة
بالتوفيق يا باشا ان شاء الله
انا عندي مركز خدمه سيارت وبتاجر في جميع انواع الزيوت وفي ناس كتير فعلان بتسألني علي الزيت ده بيقوله عليه زيت الامارات بس انا قلقان اجيبه لاني ناس بتقول انه غالي جداااااااا ومش هيبقي علي سحب لكن لو حبيت اجيبه هكلمك بأذن الله ومبروك يا باشا
ربنا يخليك يا فندم ، و هو فعلا زيت ألمانى لكن المصنع فى الأمارات ، و الله يا فندم ربنا يجيب اللى فية الخير و أنا حطيتة فى عربيتين من عربياتى و ربنا يساهل ..
__________________




Smile ... tomorrow may be worse

فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..

™ AHMED ALI ™



THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF



الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا


ღ ♥ ♥ ღ
ahmedmh_ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
لأول مرة فالمنتدي اليكتريك جيتار للبيع!!! Mohamed mada مقتنيات الاعضاء 26 12-08-30 07:54 PM
لأول مرة من 30 سنه pooforever_2010 الموضوعات العامه 8 11-11-07 04:44 PM
جديد إن شاء الله محمدالحاج1 الصيد العام 12 11-08-22 05:42 PM
حديد على حديد يفعل الله ما يريد هشام رمضان بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 11 11-06-25 12:39 AM
اول صوره لأول فريسه ahmedbatoos صور وفيديو الصيد ورحلاته 9 10-02-11 09:59 PM


الساعة الآن 01:55 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir