![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
مشرف قسم السوق و المسابقات
|
الف سلامه عليك . و للاسف هى بلدنا اللى الواحد بقى يقرف منها اخر قرف .لا الحكومه عارفه تحمينا و لا سيبانا نحمى نفسنا .و يوم ما الواحد يفكر انه يجيب حاجه يحمى بيها نفسه او بيته يلاقى نفسه واقع فى مليون مشكله
المهم ربنا يعوض عليك و المهم ان انت بخير
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: K.S.A
المشاركات: 392
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
خطف لطلب فدية = اعدام رمى بالرصاص خطف واغتصاب = اعدام رمى بالرصاص بصراحة كله هيكو ن اعدام ماعدا بعض الجرائم الخفيفة زى الرشوة هتبقى برضه عقوبتها قاسية - اللى بيستغلوا حالة البلد بعد الثورة دول موش بشر وميستاهلوش يعيشوا فيها وميستاهلوش اى تعاطف وبصراحة معاقبتهم بقسوة هتردع النفوس اللئيمة اللى بناور نفسها طولت عليكم لكن بجد جواى حرقة خصوصا من الرئيس اللى حركته بطيئة جدا وحال الأمن والشرطة اللى عن تجربة شغالة على استحياء زى مابيقولوا |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المشاركات: 13
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اقتباس:
احنا مستنيين ايه من افراد وظباط شرطه دخلوا كليه الشرطه اما بالواسطه او بالرشوه ؟! اكيد طبعا مش هيعملوا اى حاجه غير ممارسه الاستبداد والسلطه وبس دى مش ناس داخله شرطه علشان تخدم الناس وتقوم بواجب محترم احنا عندنا قوانين تسد عين الشمس لكن مين ينفذها علشان الجهاز ده يطهر لازم تترصدله ميزانيه ضخمه ويتم قبول خريجين حقوق فى كليه الشرطه لمده كام شهر يتدربوا هو ده التطهير لكن تحس كده ان الحكومه موافقه على اللى بيحصل سواء فى النظام القديم او الجديد |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: K.S.A
المشاركات: 392
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
وطبعا تجديد الدماء بناس عايزة مصلحة البلد وخدمة الشعب اجمل حاجة وضرورة ملحة زى مانت قلت |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المشاركات: 13
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اقتباس:
يعنى اخونا ربنا يقف معاه فى محنته اللى اتسرق لو كان معاه سلاح حى كان فرغ فيهم خزنه وركب عربيته ومشى ومكنش حد هيسال فيهم وهيتعمل محضر تلاته مقتولين والعربيه مسروقه ومجرمين فى بعض قتلوا بعض واتقفل المحضر على كده لان الداخليه عندنا بتقفل محاضر مش بتؤدى الحقوق للناس والله احنا عندنا فى الشارع فى مره حصل خناقه كبيره بالسيوف واللمطاوى والشوم والبوليس واقف على بعد 150 متر بالظبط استنوا لما خلصت وتعبوا ومشيو ال 150 متر وخدوا الناس اللى اضربت وواقعين على الارض شالوهم فى البوكس ومشيوا علشان كده اغلب الناس دلوقتى بتجرى على شرا السلاح علشان تحمى نفسها لان محدش هيحميها بعد ربنا |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رجاء الحذر خلال البيع والشراء | msobhy | محدثات الصوت | 39 | 12-05-29 12:33 AM |
| متى أستطيع أن أصطحب أبنى معى أثناء الصيد | تامر عصام | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 11 | 12-04-18 01:32 PM |
| الرجاء الحذر وتعميم الرسالة لعلك تنقذ بذلك حياة أحدهم | Karim Eid | الموضوعات العامه | 8 | 12-02-07 11:13 AM |
| ارجو الحذر من العضو medo pasha | okapi knife | الموضوعات العامه | 102 | 12-01-11 07:24 PM |
| خطأ واجب الحذر | mahmoudalaa | الموضوعات العامه | 22 | 11-07-06 02:42 PM |