الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-07-12, 06:29 AM   #1
ramyhekal
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية ramyhekal
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: كفرالشيخ
المشاركات: 719
معدل تقييم المستوى: 12
ramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريق
افتراضي رد: فولجا

الفولجا مسدس ماسورته قويه جدا ما شاء الله
بليه نمره 3 بترجع الاجزاء ولكن فى فرق واضح وملحوظ جدا فى بليه نمره 2 بطبه كويسه من حيث قوة الضربه والنشان الافضل من وجهة نظرى بليه 2 بطبه
__________________
يامثبت القلوب ثبت قلبى على دينك
يامصرف القلوب صرف قلبى الى طاعتك
ramyhekal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-12, 08:22 AM   #2
darkshaft
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13
darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق
افتراضي رد: فولجا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal مشاهدة المشاركة
الفولجا مسدس ماسورته قويه جدا ما شاء الله
بليه نمره 3 بترجع الاجزاء ولكن فى فرق واضح وملحوظ جدا فى بليه نمره 2 بطبه كويسه من حيث قوة الضربه والنشان الافضل من وجهة نظرى بليه 2 بطبه
يعنى نمره ٣ اضعف فالاختراق صح كده؟
و الف شكر ليك عالنصيحه.
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-12, 08:31 AM   #3
ramyhekal
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية ramyhekal
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: كفرالشيخ
المشاركات: 719
معدل تقييم المستوى: 12
ramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريق
افتراضي رد: فولجا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft مشاهدة المشاركة
يعنى نمره ٣ اضعف فالاختراق صح كده؟
و الف شكر ليك عالنصيحه.
بالظبط كده اضعف فى الاختراق
__________________
يامثبت القلوب ثبت قلبى على دينك
يامصرف القلوب صرف قلبى الى طاعتك
ramyhekal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-12, 09:52 PM   #4
darkshaft
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13
darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق
افتراضي رد: فولجا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal مشاهدة المشاركة
بالظبط كده اضعف فى الاختراق
بس هل افضل فالنشان؟
انا اسف لو بتقل عليك بس كنت عايز اعرف بلى نمره ٣ اضعف من نمره ٢ قد اى،مثلا انا لما كنت بضرب ببلى نمره ٢ فكانت بتخترق ملتين سرير و الحيطه،فبالنسبه لبلى نمره ٣ ممكن تكون نتيجته اى؟
و الف شكر ليك.
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عايز فولجا jemo0o0 الورشة 5 12-05-27 07:25 AM
ايكول فولجا & طلق & جرابات & خذن فولجا محمد ياقوت مقتنيات الاعضاء 53 12-04-22 12:44 PM
فولجا mohamed sondos ادوات الصيد الثقيله 13 12-04-20 08:21 PM
فولجا mohamed sondos الورشة 0 12-04-19 03:57 PM
فولجا * طلق * جرابات * رش * خذن فولجا * محمد ياقوت مقتنيات الاعضاء 5 12-04-04 08:14 PM


الساعة الآن 04:45 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir