الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-07-07, 08:58 PM   #6
mody_kamal
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47
mody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر به
افتراضي رد: الكلام ده بجد

الراجل الي واقف ع العربيه في الصوره التانيه شكله صيني هههههههههه صيني صيني يعني

ياعم مش هنا ده لو كان هنا كانو بتوع الصعقه اكلوه صاحي واقل حاجه كان هيتنقل علي مقطوره الجيش

الكبيره بتاعت الدبابات
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين

الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
mody_kamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ينفع الكلام ده؟؟ hokaboka محدثات الصوت 37 12-02-05 11:51 AM
خير الكلام ما قل ودل صقر ابوحسانين محدثات الصوت 9 11-11-29 08:07 PM
معني الكلام دة ايه ramymah الموضوعات العامه 11 11-07-24 05:06 PM
هل الكلام ده منطقي وليد فتحي ادوات الصيد الثقيله 13 11-06-25 11:18 PM
ايه الكلام الكبير ده ! الأفوكاتو الموضوعات العامه 9 11-06-21 03:36 AM


الساعة الآن 09:38 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir