![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#6 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الراجل الي واقف ع العربيه في الصوره التانيه شكله صيني هههههههههه صيني صيني يعني
ياعم مش هنا ده لو كان هنا كانو بتوع الصعقه اكلوه صاحي واقل حاجه كان هيتنقل علي مقطوره الجيش الكبيره بتاعت الدبابات
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ينفع الكلام ده؟؟ | hokaboka | محدثات الصوت | 37 | 12-02-05 11:51 AM |
| خير الكلام ما قل ودل | صقر ابوحسانين | محدثات الصوت | 9 | 11-11-29 08:07 PM |
| معني الكلام دة ايه | ramymah | الموضوعات العامه | 11 | 11-07-24 05:06 PM |
| هل الكلام ده منطقي | وليد فتحي | ادوات الصيد الثقيله | 13 | 11-06-25 11:18 PM |
| ايه الكلام الكبير ده ! | الأفوكاتو | الموضوعات العامه | 9 | 11-06-21 03:36 AM |