الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > صور وفيديو الصيد ورحلاته

صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-06-30, 06:38 PM   #1
Ahmed salama
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية Ahmed salama
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 73
معدل تقييم المستوى: 6
Ahmed salama مستواه غير معروفAhmed salama مستواه غير معروف
افتراضي رد: طلعة صيد 30/6/2012 جنب البيت

حصل معايا نفس الموقف بس كان غفير في عمارة بس دة كنت همسك فيه وشتمتة بأجدادة من أيام الفراعنة
لولا صاحبي هو الي خلاني أمشي
الحل الوحيد في الموقف دة انك متهربش بالعكس لازم تاخد الكلام جد جداً وتكلمة باحترام وحضرتك والجو دة
عشان ميحسش انك شوارعي ولا حاجة وعرفو على نفسك وطبعاً بطاقتك لازم تكون معاك وانت بتصطاد
وريهالو وقولة أنا ساكن جمبكم هنا (حتى لو انت مش من المنطقة)
ونصييييييحة بلاش أصلاً تصطاد في المناطق السكنية وبعدين مفيش فيها متعة خالص المتعة في الصيد من مناطق رملية وشمس ومجهود وجو الجيش دة

تحياتي يا باشا وبارك الله في ما رزق
Ahmed salama غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-30, 10:19 PM   #2
أحمد عطاالله إبراهيم
صياد قديم
 
الصورة الرمزية أحمد عطاالله إبراهيم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,612
معدل تقييم المستوى: 21
أحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: طلعة صيد 30/6/2012 جنب البيت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed salama مشاهدة المشاركة
حصل معايا نفس الموقف بس كان غفير في عمارة بس دة كنت همسك فيه وشتمتة بأجدادة من أيام الفراعنة
لولا صاحبي هو الي خلاني أمشي
الحل الوحيد في الموقف دة انك متهربش بالعكس لازم تاخد الكلام جد جداً وتكلمة باحترام وحضرتك والجو دة
عشان ميحسش انك شوارعي ولا حاجة وعرفو على نفسك وطبعاً بطاقتك لازم تكون معاك وانت بتصطاد
وريهالو وقولة أنا ساكن جمبكم هنا (حتى لو انت مش من المنطقة)
ونصييييييحة بلاش أصلاً تصطاد في المناطق السكنية وبعدين مفيش فيها متعة خالص المتعة في الصيد من مناطق رملية وشمس ومجهود وجو الجيش دة

تحياتي يا باشا وبارك الله في ما رزق
يا باشا مكانش ينفع اقف اكلمه .. ده كان جاى نحيتى وعايز ياخد البندقية ويضربنى .. هههههههههه

وانا اصلا دايما بطلع فى الشمس وجو الجيش الى حضرتك بتقول عليه ده بس كنت كسلان ف قولت انزل تحت البيت ..

تحياتى يا باشا ..
__________________
Alex Hunter
أحمد عطاالله إبراهيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلعة صيد 26/6/2012 بالنوريكا جيت أحمد عطاالله إبراهيم صور وفيديو الصيد ورحلاته 38 12-07-09 06:36 AM
طلعة لمدة دقيقتين من تحت البيت Bebeto صور وفيديو الصيد ورحلاته 18 12-05-23 03:45 AM
طلعة صيد .. جوة البيت !!!! عبــ الله ــد @ صور وفيديو الصيد ورحلاته 2 12-04-11 03:43 PM
طلعة القناطر 21-01-2012 eng.amg صور وفيديو الصيد ورحلاته 19 12-01-31 10:01 AM
طلعة 1-9-2012 sniperff صور وفيديو الصيد ورحلاته 13 12-01-11 11:54 PM


الساعة الآن 05:06 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir