![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 73
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() |
حصل معايا نفس الموقف بس كان غفير في عمارة بس دة كنت همسك فيه وشتمتة بأجدادة من أيام الفراعنة
لولا صاحبي هو الي خلاني أمشي الحل الوحيد في الموقف دة انك متهربش بالعكس لازم تاخد الكلام جد جداً وتكلمة باحترام وحضرتك والجو دة عشان ميحسش انك شوارعي ولا حاجة وعرفو على نفسك وطبعاً بطاقتك لازم تكون معاك وانت بتصطاد وريهالو وقولة أنا ساكن جمبكم هنا (حتى لو انت مش من المنطقة) ![]() ونصييييييحة بلاش أصلاً تصطاد في المناطق السكنية وبعدين مفيش فيها متعة خالص المتعة في الصيد من مناطق رملية وشمس ومجهود وجو الجيش دة ![]() تحياتي يا باشا وبارك الله في ما رزق |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,612
معدل تقييم المستوى: 21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
وانا اصلا دايما بطلع فى الشمس وجو الجيش الى حضرتك بتقول عليه ده بس كنت كسلان ف قولت انزل تحت البيت .. تحياتى يا باشا ..
__________________
Alex Hunter
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طلعة صيد 26/6/2012 بالنوريكا جيت | أحمد عطاالله إبراهيم | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 38 | 12-07-09 06:36 AM |
| طلعة لمدة دقيقتين من تحت البيت | Bebeto | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 18 | 12-05-23 03:45 AM |
| طلعة صيد .. جوة البيت !!!! | عبــ الله ــد @ | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 2 | 12-04-11 03:43 PM |
| طلعة القناطر 21-01-2012 | eng.amg | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 19 | 12-01-31 10:01 AM |
| طلعة 1-9-2012 | sniperff | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 13 | 12-01-11 11:54 PM |