الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 10-12-11, 05:56 PM   #1
town sniper 1
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية town sniper 1
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المدينه: القاهرة مدينة نصر
المشاركات: 315
معدل تقييم المستوى: 8
town sniper 1 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى town sniper 1 إرسال رسالة عبر Skype إلى town sniper 1
افتراضي رد: فيه عيب كبير قوى فى البندقية التركي (كرال)

انا اسف رديت وما شوفتش رد طلعت بك ولا دكتور محمود كلام10 علي 10
ااسف مرة اخري
__________________
وما من كاتب إلا سيفنى ................... ويبقي الدهر ما كتبت يداه

اسامة فتحي
0105111840
town sniper 1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 10-12-11, 08:51 PM   #2
طلعت بخيت بسكالس
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية طلعت بخيت بسكالس
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
المدينه: القاهرة
المشاركات: 602
معدل تقييم المستوى: 10
طلعت بخيت بسكالس مستواه غير معروف
افتراضي رد: فيه عيب كبير قوى فى البندقية التركي (كرال)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة town sniper 1 مشاهدة المشاركة
انا اسف رديت وما شوفتش رد طلعت بك ولا دكتور محمود كلام10 علي 10
ااسف مرة اخري
لما القمر يهل فجأة علي ناس ماينفعش يرجع يتأسف أنه هل ونور ...............
__________________
بلادي وأن جارت عليا عزيزة
أهلي وأن ضنوا عليا كرام
طلعت بخيت بسكالس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 10-12-12, 05:48 PM   #3
hoka
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية hoka
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 808
معدل تقييم المستوى: 11
hoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريق
افتراضي رد: فيه عيب كبير قوى فى البندقية التركي (كرال)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة town sniper 1 مشاهدة المشاركة
اخي العزيز احتمال يكون النشان الامامي ملووح يمين عشان كدة البندقية بتضرب شمال
اما حكاية التكات انك بعد فترة ما بتسمعهاش فده لانك بتوصل لاخر المشوار بتاع المسمار فبتزنق رمانة البليالخاصة بالتكتكة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة town sniper 1 مشاهدة المشاركة
انا اسف رديت وما شوفتش رد طلعت بك ولا دكتور محمود كلام10 علي 10
ااسف مرة اخري
يا استاذ اسامه بجد انا سعيد جدا برد حضرتك وباهتمامك بالاخوه الاعضاء
وسعيد اكتر بانى بقيت ثالث ثلاثه نصحو العضو بكلام سليم 100%
بجد انا الرد بتاعى ع الموضوع ده يعطينى من الفخر والسعاده مالم يعطنى اى رد اخر لى
واعتذر لحضرتك كما اعتذرت لاستاذ طلعت على تسرعى فى الرد
بس ان شاء الله المرات القادمه سوف يتقدم الفرسان والملوك على المشاه
وربنا يكرمكم جميعا ويعز هذه الهوايه بيكم وبمجهوداتكم
__________________
Best Of The Best
hoka غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الكل ممكن يبقي صياد مع المدفع التركي (كرال) msa_79 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 21 10-12-09 08:52 PM
البندقية التركى كرال (kral) ليها تلسكوب بيركب عليها سامى الحسينى بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 3 10-12-02 11:54 AM
المارد التركى ايهاب ابو الوفا حمدى الصيد العام 26 10-12-01 03:58 PM
حاجات كتير .. عايزة تتطور عشان نتقدم .. msgm الموضوعات العامه 36 08-05-25 04:42 PM


الساعة الآن 07:45 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir