الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 10-12-11, 02:36 PM   #1
hoka
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية hoka
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 808
معدل تقييم المستوى: 11
hoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريق
افتراضي رد: حاجه محتاجه اراء المشرفين والاعضاء

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة galal khalifa مشاهدة المشاركة
شكرا يا محمود علي المقدمة الرائعة وتعالي معانا ندخل صلب المضوع واحدة واحدة
الراجل عايز يعرف سعر المسدس صح وانت اول واحد نصحة ينقلة في منتدي الاسلحة الله ينور عليك وفعلا بداء النقاش حول الموضع وانا شخصيا كتبت اخر مشاركة وكتبت السعر الموجود طبعا لغاية كدا الموضوع عادي جدا .
وسوف يتم ازالة كل المشاركات في ماعدا مشاركة الاخ العضو والسعر لانة طالب استفسار عن سعر يعني في صميم السوق

في حاجة يا محمود مهمة جدا وهي احنا اتكلمنا قبل كدا في حاجة مهمة جدا وهي برجاء عدم توجيهة لو او ارشاد الي المشرفين او الادارة لان القائم علي المنتدي اخ فاضل وجميع المشرفين والادارة شايفة كل الاعضاء وتصرفاتهم علي اكمل وجهة ولو عايز توحهة حد ممكن تبعت علي الخاص ..
والادارة لها مطلق الحرية في نقل اي موضوع او غلقة بدون الرجوع الي اي عضو .................
المهم انا شخصيا مش شايف ان الموضوع من الاهمية انك تكتب موضوع جديد علية لان الاخ الي عارض المسدس بسعر عالي ها نقولة لا السعر عالي ومغالي فية والاخ الي عايز يشتري احنا قولنا السعر كام وممكن يحصل تخفيض اد اية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ مشاهدة المشاركة
ألآخ العزيز دكتور / محمود
أولاً سوق المنتدى سوق حر بين ألآعضاء يتسم بنظرية العرض و الطلب و ألآدارة غير مسئولة عن أى تعاملات مادية بين ألآعضاء سواء بالبيع أو الشراء و خلافه و ليس خافياً على أحد من ألسادة ألأعضاء أن ألآدارة أتبعت منهجاً جديداً يميل ألى ألحزم قليلاً بحذف أو أغلاق أى موضوع مكرر أو سطحى أو مثير للجدل و بألتالى ألمشاكل . هذا فى حدود مسئولية ألآدارة أما عن مسئولية ألآعضاء فليس بعسير على أحد أن يبحث فى مواضيع ألمنتدى و أقسامه أو يستشير أحد ألآعضاء ألقدامى على بريده ألخاص و سوف يجد كل ألمعاونة و ألمشورة ألمخلصة كما حدث فى ألموضوع ألمشار أليه حيث لجأ كل من ألعضوين الفاضلين ألى ألآدارة و تم أزالة أللبس و تم توضيح ألسعر ألحقيقى للسلعة و أنتهى ألآمر عند ذلك برضا جميع ألآطراف
أما عن موضوعك فقد جانبك ألصواب فى أختيار مكانه فأمور ألآدارة تناقش فى قسم الشكاوى و ألآقتراحات و أنت ألآن تجدد النقاش بدون أسباب وجيهة فالموضوع أغلق من جانب ألآدارة بعد أنتفاء الغرض منه
تحياتى لك و شكراً لحسن تعاونك
شكرا جزيلا استاذ جلال واستاذ محمد
وفعلا كلامكم صحيح
وانا قلت فى الموضوع انه لو مش مستهل نقاش يبقى بلاش
لذلك ارجو من حضراتكم حذف الموضوع
وشكرا
__________________
Best Of The Best
hoka غير متواجد حالياً  
غير مقروء 10-12-11, 03:00 PM   #2
محمد حافظ
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المدينه: الجيزة
المشاركات: 510
معدل تقييم المستوى: 8
محمد حافظ مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد حافظ إرسال رسالة عبر Skype إلى محمد حافظ
افتراضي رد: حاجه محتاجه اراء المشرفين والاعضاء

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hoka مشاهدة المشاركة
شكرا جزيلا استاذ جلال واستاذ محمد
وفعلا كلامكم صحيح
وانا قلت فى الموضوع انه لو مش مستهل نقاش يبقى بلاش
لذلك ارجو من حضراتكم حذف الموضوع
وشكرا
نصيحة لآخى ألصغير و لكل أخوانى ألاعضاء
ألكلمة كطلقة ألرصاص أذا خرجت من فوهة السلاح من المستحيل عودتها أليه
لذا يرجى أنتقاء مشاركاتك قبل وضعها أما عن حذف موضوعك فهذا يرجع لتقدير
السيد مدير المنتدى و المشرفين فقط
محمد حافظ غير متواجد حالياً  
غير مقروء 10-12-11, 03:12 PM   #3
galal khalifa
صياد قديم
 
الصورة الرمزية galal khalifa
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المدينه: القاهرة
المشاركات: 3,012
معدل تقييم المستوى: 63
galal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى galal khalifa إرسال رسالة عبر Skype إلى galal khalifa
افتراضي رد: حاجه محتاجه اراء المشرفين والاعضاء

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hoka مشاهدة المشاركة
شكرا جزيلا استاذ جلال واستاذ محمد
وفعلا كلامكم صحيح
وانا قلت فى الموضوع انه لو مش مستهل نقاش يبقى بلاش
لذلك ارجو من حضراتكم حذف الموضوع
وشكرا
شوف با محمود احنا مش شغالين عندك علشان نقفل موضوع علي حسب مزاجك او ننقل موضوع احنا في منتدي لو قوانين وادراة وفي تعليمات احنا بنطيقها علي اي حد وياريت تبطل الموضوعات دية احنا قولنا انك رجعت بالسلامة والموضوع ماشي تمام لية نرجع للاسلوب دة مافيش داعي لاستفزاز الادارة دا رجاء اخير ليك علي الملاء بلاش بلاش
__________________
الصيد متعة والتفوق هو الهدف
galal khalifa غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اقترح للسادة المشرفين على المنتدى و السادة كبار الصيادين hanitarek الصيد العام 6 10-09-30 10:39 AM
استفسار من العمده جلال بيه والاعضاء الكرام ارجو الرد للاهميه عاشق القنص الصيد العام 8 10-09-01 05:21 PM
مشكله محتاجه بروفسير ارجو المساعه thelord1994 الورشة 11 10-08-02 10:55 PM
حاجه مهمه فى الرمسيس رقم2 هاوى صيد بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 8 10-02-21 10:46 AM
هام لكل المشرفين عاصــم الشبراوينــي الموضوعات العامه 3 10-02-04 10:11 AM


الساعة الآن 04:11 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir