الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-06-26, 11:08 AM   #1
Angel of Death
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية Angel of Death
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الكلية الجوية بيتي و عنواني
المشاركات: 753
معدل تقييم المستوى: 18
Angel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى Angel of Death إرسال رسالة عبر Skype إلى Angel of Death
افتراضي رد: شوفو الناس ديه بتصطاد ازاى

ما شاء الله, بجد حلوة جدا.. بس أنا عاوز أعرف, هما بيجيبو الفهد ده منين؟؟ أكيد مش من سوق الجمعة ... هههههههههههههه
__________________
الكلية الجوية بيتي و عنواني


عندما ترى طائرات العدو تسقط كالمطر
وصواريخ تطلق بدقة فائقة
و مهارة فريدة نادرا ما تري في القتال و المناورة
3> فأعلم أن نسور الجو يقاتلون 3>
******************************************
" القوات الجوية المصرية "





عشقي هو الطيران

بيتي هو السحاب

إلى العلا في سبيل المجد

تحيا قواتنا المسلحة درع الوطن و الشعب
فذلك الجند خير أجناد الأرض


تحياتي لكل أفراد قواتنا المسلحة,
محمد قطب الدكاماوي
Angel of Death غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-26, 01:56 PM   #2
aymank2
صياد متميز جداً

اوسمتي

 
الصورة الرمزية aymank2
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الزيتون
المشاركات: 1,370
معدل تقييم المستوى: 159
aymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: شوفو الناس ديه بتصطاد ازاى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel of death مشاهدة المشاركة
ما شاء الله, بجد حلوة جدا.. بس أنا عاوز أعرف, هما بيجيبو الفهد ده منين؟؟ أكيد مش من سوق الجمعة ... هههههههههههههه
موجود فى سوق الجمعه جنب بتوع التعابين والسلاحف ههههههههه شكرا على مرورك يا باشا
__________________
اذا دعتك قدرتك على ظلم الناس فتذكر قدره الله عليك

من تواضع لله رفعه

وقل رب زدنى علما
aymank2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
للناس الى بتصطاد بالليل ahmed6394 الموضوعات العامه 0 12-02-07 04:13 PM
شوفو إحنا بتصطاد ايه وهما بيصطادو ايه medo magdy الموضوعات العامه 2 12-01-04 11:30 AM
شوفو الأليكتريك بيعمل ايه في الناس ahmed6394 الموضوعات العامه 5 11-10-20 11:46 PM
تعالو شوفو محافظ القاهرة بيتعامل ازاى مع الناس elexlns1 الموضوعات العامه 5 11-06-23 10:47 PM
الناس دى بتعمل الحاجه دى ازاى rock الصيد العام 6 10-05-29 12:32 AM


الساعة الآن 09:06 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir