الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-06-24, 02:49 PM   #1
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
Angry رد: بلا كلام فارغ انا ماشى

يا جماعه فيه مواضيع تم دمجها مع بعض
لسهوله الوصول ليها
هو الموضوع بقى مربك
وفيه تواصل مع الادارة للتراجع عن هذا الدمج
احب اتوجه بالشكر لكل الاخوه المتعقلين وتحيه لكلامهم
وخاصه الاخ شامبيون وببيتو
والاخوه اللى اتنرفزوا على الفاضى برجاء التعقل
لايوجد تعنت ناحيه احد الاعضاء فاى شئ
ولصاحب الموضوع مش حرد على حضرتك الموضوع مش فلوس واللى يقدر يعمل منتدى ولا عشرة
الموضوع ان فيه ترابط وحب بين الاعضاء مش موجود فاى منتدى
ويا ريت حضرتك لو عاوز تشتكى تشتكى فقسم الشكاوى لان بعد احترامى لكل الاعضاء محدش يقدر يفيدك غير المدير والمشرفين العام


وشكرا
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-24, 02:59 PM   #2
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي Re: رد: بلا كلام فارغ انا ماشى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 مشاهدة المشاركة
يا جماعه فيه مواضيع تم دمجها مع بعض
لسهوله الوصول ليها
هو الموضوع بقى مربك
وفيه تواصل مع الادارة للتراجع عن هذا الدمج
احب اتوجه بالشكر لكل الاخوه المتعقلين وتحيه لكلامهم
وخاصه الاخ شامبيون وببيتو
والاخوه اللى اتنرفزوا على الفاضى برجاء التعقل
لايوجد تعنت ناحيه احد الاعضاء فاى شئ
ولصاحب الموضوع مش حرد على حضرتك الموضوع مش فلوس واللى يقدر يعمل منتدى ولا عشرة
الموضوع ان فيه ترابط وحب بين الاعضاء مش موجود فاى منتدى
ويا ريت حضرتك لو عاوز تشتكى تشتكى فقسم الشكاوى لان بعد احترامى لكل الاعضاء محدش يقدر يفيدك غير المدير والمشرفين العام


وشكرا
الله ينور يا فندم و احسن حاجة عملتها و فعلا المواضيع بيتم دمجها و حصل معايا كدة في كذا موضوع بعدين عرفت انها بيتم دمجها .....و مكنتش فاهم الاول ... و حضرتك عندك حق المنتدي مش بس فلوس الاعضاء اولا طبعا ... و موضوع التعقل في الرد ده ده فرض مش واجب عشان الموضوع مايولعش .... و ان شاء الله الاستاذ قناص المنوفية يتفهم الموضوع و يغير الصورة بتاعته .... و احيي حضرتك علي الرد ده
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-24, 03:19 PM   #3
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: Re: رد: بلا كلام فارغ انا ماشى

لو سمحت مفيش افندم ولا حضرتك
احنا كلنا اخوات
تحياتى
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-24, 03:28 PM   #4
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي Re: رد: Re: رد: بلا كلام فارغ انا ماشى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 مشاهدة المشاركة
لو سمحت مفيش افندم ولا حضرتك
احنا كلنا اخوات
تحياتى
الله يخليك ..... و فندم دي مش اكتر من تقدير و احترام لحضرتك ...
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-24, 03:46 PM   #5
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: Re: رد: Re: رد: بلا كلام فارغ انا ماشى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto مشاهدة المشاركة
الله يخليك ..... و فندم دي مش اكتر من تقدير و احترام لحضرتك ...
يا حبى الله يخليك بس لو بتحبنى بجد خليها محمد على طول
تحياتى
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-24, 03:48 PM   #6
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي Re: رد: Re: رد: Re: رد: بلا كلام فارغ انا ماشى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 مشاهدة المشاركة
يا حبى الله يخليك بس لو بتحبنى بجد خليها محمد على طول
تحياتى
خلاص ماشي يا فندم .... قصدي تؤمر حضرتك ........ يوووووووووه حاضر يا محمد :d
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-24, 06:56 PM   #7
ahmedmh_ali
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ahmedmh_ali
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 4,166
معدل تقييم المستوى: 33
ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmedmh_ali
افتراضي رد: بلا كلام فارغ انا ماشى

يا فندم لما حضرتك تمشى و غيرك يمشى و غيرك و غيرك كدة المنتدى حيفضى أكتر ما هو فاضى ..
__________________




Smile ... tomorrow may be worse

فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..

™ AHMED ALI ™



THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF



الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا


ღ ♥ ♥ ღ
ahmedmh_ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
معلومه عال ماشى z3bola ادوات الصيد الثقيله 7 12-03-05 04:29 PM
و لقيت الصقر جايلي ماشي علي رجله .. محمد حافظ بك صور وفيديو الصيد ورحلاته 45 12-02-21 12:39 PM
ماشى هاقول كفاية كده انهارده طالما مش قد المواجهه sayedlabib الموضوعات العامه 2 11-11-23 01:36 PM
مين عايز ينام مع ماما وانا ايدله كيفه وهو ماشي GIS. محدثات الصوت 0 11-08-31 11:29 PM
قصه قصيره عل ماشي Andria الموضوعات العامه 9 11-08-10 04:49 PM


الساعة الآن 06:19 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir