الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-06-19, 05:15 PM   #1
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية ahmed yasser
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى: 30
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser
افتراضي رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه

انا عندى سؤال مش عارف هو يمشى عالصوت والحى الايكول فولجا لما الخزنة بتفضى الاجزاء بتفضل راجعة لورا لما نحب نردهم لمكانهم بنعمل ايه والمفتاح اللى بيردهم زى اللى فى الجاكال مثلا بنردهم ازاى وشكراااااا
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-20, 10:47 AM   #2
hogan
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء
 
الصورة الرمزية hogan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: Philippines
المشاركات: 3,960
معدل تقييم المستوى: 253
hogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر ICQ إلى hogan إرسال رسالة عبر AIM إلى hogan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hogan إرسال رسالة عبر Skype إلى hogan
افتراضي رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed yasser مشاهدة المشاركة
انا عندى سؤال مش عارف هو يمشى عالصوت والحى الايكول فولجا لما الخزنة بتفضى الاجزاء بتفضل راجعة لورا لما نحب نردهم لمكانهم بنعمل ايه والمفتاح اللى بيردهم زى اللى فى الجاكال مثلا بنردهم ازاى وشكراااااا

نفس الطريقه فى الصوت فى الحى يعنى الصوره دى توريك دراع رد الاجذاء فى الصوت موجود فى الحى
دى طبنجه بريتا ممكن تقولى تفرق اه عن الجكال




__________________
drugstore-onlinecatalog.com
hogan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-20, 03:01 PM   #3
Compact
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Compact
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المشاركات: 1,656
معدل تقييم المستوى: 16
Compact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريق
افتراضي رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed yasser مشاهدة المشاركة
انا عندى سؤال مش عارف هو يمشى عالصوت والحى الايكول فولجا لما الخزنة بتفضى الاجزاء بتفضل راجعة لورا لما نحب نردهم لمكانهم بنعمل ايه والمفتاح اللى بيردهم زى اللى فى الجاكال مثلا بنردهم ازاى وشكراااااا
معظم المسدسات الحى اللى بحجم الربع زى الفولجا ملهاش مفتاح رد اجزاء و زرار الخزنة ماسك الخزنة من اسفل و ليس من الجانب

رد الاجزاء بيبقى برجوع زرار الخزنة للوراء مع الشد لاسفل من الجزء البلاستيك البارز من اسفل الزناد بقوة (لازم المسدس يبقى لين و متزيت كويس) ... ودى افضل طريقة عمليا و تكتيكيا
او
شد الاجزاء للخلف سنة زيادة و ترجع زرار الخزنة للوراء حتلاقى الخزنة نزلت و الاجزاء ردت
او
تدوس على الخزنة من فوق و انته ماسك الاجزاء كويس عشان متقفلش على صباعك بالظافر البارز (طريقة غلط)
Compact غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-20, 03:52 PM   #4
TRIGGER
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 183
معدل تقييم المستوى: 8
TRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريق
Thumbs up رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact مشاهدة المشاركة
معظم المسدسات الحى اللى بحجم الربع زى الفولجا ملهاش مفتاح رد اجزاء و زرار الخزنة ماسك الخزنة من اسفل و ليس من الجانب

رد الاجزاء بيبقى برجوع زرار الخزنة للوراء مع الشد لاسفل من الجزء البلاستيك البارز من اسفل الزناد بقوة (لازم المسدس يبقى لين و متزيت كويس) ... ودى افضل طريقة عمليا و تكتيكيا
او
شد الاجزاء للخلف سنة زيادة و ترجع زرار الخزنة للوراء حتلاقى الخزنة نزلت و الاجزاء ردت
او
تدوس على الخزنة من فوق و انته ماسك الاجزاء كويس عشان متقفلش على صباعك بالظافر البارز (طريقة غلط)
الله ينور على خﻻصة الخﻻصة منك يا جنرال
TRIGGER غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-21, 12:16 AM   #5
Compact
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Compact
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المشاركات: 1,656
معدل تقييم المستوى: 16
Compact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريق
افتراضي رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة trigger مشاهدة المشاركة
الله ينور على خﻻصة الخﻻصة منك يا جنرال
شكرا يا ابو احميد
Compact غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مصيدة فكرتها جميله جدااااااا ارجو المشاركه salahfareed صور وفيديو الصيد ورحلاته 10 12-01-21 08:43 PM
اتمني حذف عضويتي من الموقع mohd_wafik الموضوعات العامه 12 11-10-02 08:22 AM
اتمنى الافاده من الخبراء تحدوه البشر محدثات الصوت 0 11-07-09 10:30 PM
اتمنى .. عبــ الله ــد @ الصيد العام 0 11-04-07 01:00 AM
طلب ... اتمنى الاستفادة من خبراتكم a_e محدثات الصوت 7 11-04-06 04:35 PM


الساعة الآن 08:23 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir