![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الهرم
المشاركات: 1,116
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ازاى حرز وعايز تبيعو داخل الوزارة طالما انه حرز يبقى بدون ترخيص وطالما بدون ترخيص يبقى متحرز وطالما انه متحرز يبقى ما يتبعش
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: الاسكندرية عروسة البحر
المشاركات: 326
معدل تقييم المستوى: 20 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
![]() لو حد معاه الحاجات دى ومرخصها لما بيتوفى الحاجات دى بتبقى ميراث بس لازم تتسلم فى القسم مينفعشى الورثه يحتفظوا بيها عشان ساعتها هيبقى سلاح بدون ترخيص لحمله ! فالحاجات دى بتفضل فى القسم لحد ما الورثه يجيبوا حد يدفعلهم فلوس عشان يتنازلوا وياخدها على ترخيصه ودا فى حاله محدش فيهم معاه ترخيص وممكن ياخدها وباقى الورثه يتنازللولوا عن نصيبهم |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الهرم
المشاركات: 1,116
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
الاب الروحي للمنتدى
|
بارك الله فيك أخي الحبيب...عادي جدا مافيش مشكلة...ممكن بسبب زوال صفة حامل الترخيص إما بسبب الوفاة أو بسبب إنتفاء سبب الترخيص وبالتالي يقوم القسم بحفظ الأسلحة وتحريزها بصفة أمانة لصالح مالك الأسلحة أو الورثة...وفي حالتنا هذه الأرجح أنه بسبب وفاة حامل الترخيص لأن الموضوع فيه ورثة...تمنياتي بالتوفيق لأخي العزيز ( أرجو المساعدة ) وإن كان المسدس ليس عليه طلب وغير مرغوب بسبب ندرة العيار وبالتالي من سيشترية حبا ورغبة في إقتناء الألماني فقط وأعتقد أنه لن يتعدى 2000-3000 جنيه...بالنسبة للبندقية طبعا حسب حالتها...أعتقد أنها من الموديلات القديمة وبالتالي لن تتعدى 5000 جنيه على أقصى تقدير...والله أعلى وأعلم...تمنياتي بالتوفيق...مع خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: Giza
المشاركات: 340
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() |
اقتباس:
تقبل تحياتي
__________________
إذا دعتك قدرتك علي ظلم الناس ... فتذكر قدره الله عليك ![]() مهندس / محمد شاكر - المقاولون العرب |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المدينه: امبابة
المشاركات: 255
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مسدس موزر و خرطوش بروحين |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مسدس فرد خرطوش 16 للبيع | الشيخ ابو على | محدثات الصوت | 1 | 14-02-02 05:22 PM |
| مطلوب بندقيه بروحين | captain ocean | محدثات الصوت | 6 | 12-05-13 04:59 AM |
| بندقية خرطوش بلجيكى بروحين متنكلة حالة جيدة لاصحاب التصاريح فقط | jojosharaawi | محدثات الصوت | 16 | 12-04-25 01:59 AM |
| خرطوش المانى للبيع | Max.1 | الموضوعات العامه | 0 | 11-12-14 07:13 PM |
| عاوز اعرف سعر بندقية خرطوش بروحين | Alfreedom | ادوات الصيد الثقيله | 7 | 11-08-27 12:14 AM |