![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 98
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
شركه عريقه بجد مفيش كلام بس انا شايف ان استخدامه صعب ولازم نبنج الطير علسان ميطيرش لحد مااعمر الرشايه هههههههه الديانا اسهل ولاه رائيكم ايه
__________________
http://img143.imageshack.us/img143/8193/83065861.jpghttp://img143.imageshack.us/img143/8193/83065861.jpg |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المدينه: شبرا
المشاركات: 92
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
معتقدش دية لصيد الطيور هية اكبر من كدة وممكن تكون من قوتها وسرعتها تجيب الطير حتى لو طار يعنى بعد مايطير ويحط على مكان ابعد مفيش مشكلة بس اكيد الى هيجيب المدفع دة هيجيب تلسكوب قوى (الشى لزوم الشى ) وجامدة برضو فكرة البنج دية lol
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تحفة للبيع | طلعت بخيت بسكالس | سوق المنتدى | 17 | 10-03-11 04:36 PM |
| ما هي معلوماتكم عن Webley Vulcan | أسامه خطاب | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 16 | 10-02-24 01:35 PM |
| أول طلعة صيد بـ Webley Vulcan في الرياض | أسامه خطاب | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 14 | 10-02-24 11:40 AM |
| بندقيتى لسه شريها بس تحفة | madkour | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 8 | 10-01-12 11:12 AM |
| صورة توضيحية للبندقية الساحرة webley eclipse | galal khalifa | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 4 | 09-04-08 11:54 PM |