![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
|
سيدى الفاضل الاستاذ جمال نصر
اشكر حضرتك جدا على المعلومات القيمة التى افدتنا بها لاكن احب اوضح وجهة نظرى انا طبعا لم اقصد ان البندقية الرش يتم اصطحابها داخل الطيارة مع حقائب اليد مع المسافرين ولكنى اقصد طبعا ان يتم وضعها داخل الحقائب المحملة فى بطن الطائرة وقد حدث معى موقف مشابة عندما تم اصطحاب مقص اظافر صغير فى حقيبة اليد وطبعا اتاخد من الشنطة وطبعا الغرض فى النهاية انة يتم دخول البندقية فى الاخر ومش حيفرق المكان وزى ما حضرتك بتقول ان حضرتك شوفت بنفسك اشخاص اصطحبو معهم بنادق رش فى الطائرة ولم يتم منعهم ودخلو بيها المطار دون اى مشاكل. واعتقد مادام انها استعمال شخصى وليست كمية فا مفيش مشكلة وانا واللة غرضى المصلحة لجميع اعضاء المنتدى وان احنا نقدر نقضى على جشع التجار والاسعار الفظيعة الغير مبررة لو كل واحد قدر يجيب بندقية واحدة فقط وهو مسافر او عن طريق اى صديق او قريب لة جى من السفر وان احنا نحاول نقضى على الهالة الكبيرة المعمولة على موضوع ان الاستيراد مقفول التى اعتقد ان التجار بيحاولو يروجو لها ويزرعوها جوانا علشان الاسعار تفضل عالية ولوكان استيراد مقفول زى ما بيقولو ياريت يفسرو لناكيفية وجود موديلات حديثة من معظم انواع بنادق ضغط الهواء عندهم فى الفتارين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اعتقد ان موضوع الاستيراد دة خدعة كبيرة وان لم يكن كذلك فيكفى شرف المحاولة اسف على الاطالة ...........وشكرا |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متقدم
|
اقتباس:
كلامك مظبوط و صحيح 100 %
__________________
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
|
مساء الفل
نصيحة يا أستاذ أحمد هات معاك واحدة و أنت جاى لأن أسعار هنا مبالغ فيها جداا تخيل الفايروخ 80 ثمنها فى السعودية 1400 ريال و هنا الى عندة البندقية دى بيعرضها مش أقل من 6500 ج
__________________
مع الشكر أحمد عصام
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نظرا لغلو الاسعار الغير مبرر يا ترى فى حد بيبيع بنظام القسط الشهرى | محمد رضا العبد | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 25 | 11-07-01 05:16 AM |
| ليزر سكوب ( red dot ) حكاية اللي يجيبة انا ادفع فية اللي يقولة | hassanshokrof | سوق المنتدى | 7 | 10-10-11 07:33 PM |
| ايه الاسعار ديه وليه | man.man115 | البنادق الهوائيه | 15 | 10-08-03 08:54 PM |
| فتح محل لخدمه الصيادين وعدم استغلال الاسعار | الكابتن حسام | الصيد العام | 17 | 10-06-20 08:09 PM |
| استفسار عن الاسعار | venatic13 | ادوات الصيد الثقيله | 7 | 08-11-19 09:25 PM |