![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#29 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بص يا باشا بيحصل معايا كدة مع العصافير .... لو ضربتها بماتش مش هيظهرلها ملامح .... ممكن تضرب بماستر بوينت علي العصافير ..... انما بقية الطيور في يمام لو اضرب بل ماتش بيتبهدل برضه عشان كدة انا من عشاق اهيد شوت .... بس بالنسبة للهاي باور عايزة ماتش او برو ماجنوم بلاش ماستر بوينت بيسرق الطير .... انما طالما بنادق متوسطة القوة اضرب بماستر بوينت .... و بالنسبة للي حضرتك مش مصدقه هبقي اصور لحضرتك مرة عصفورة و يمامة مضروبين بالكرال ... و احكم انت
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الشرطه بدأت تتغير | Egyptian_Destroyer | الموضوعات العامه | 17 | 12-02-29 08:15 PM |
| ايه رايكم في البندقيه بتاعتي ( صور + سعر ) | mohd_wafik | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 25 | 11-03-02 10:06 PM |
| صور نوريكا 56 بتاعتي | noricawy isa | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 13 | 10-02-09 07:48 PM |
| مين ياجماعه اللي حذف المواضيع بتاعتي | noricawy isa | الصيد العام | 5 | 10-02-08 06:01 PM |