![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
|
ياريت يا جماعة لو حد مشترك فى شركة كيو نت او جولد ماين
qnet or gold mine يكلمنى ضرورى على الخاص او لو حد يعرف اى حاجة عنهم وشكرا ![]() ....
__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الشركتين عبارة عن شركات نصب و نظام انك تشتري منتج و تسوقة عشات تجيب حد تحتك و يطلع عينك على ما تمسك مليم فى ايدك
نصيحة منى بلاش تدخل الحوارات بتاعت التسويق الشبكى عشان فى ناس دخلتها و اتلسعت منها جامد |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
شغال فى الحوار ده وعارض عليا ادخل معاه وهو من ساعة ما دخله ربنا فتح عليه من وسع والواد محدش عارف يكلمه دلوقتى انا عايز اخد رأى كذا حد علشان هيا حاجة مغرية بصراحة وكمان هما بيكون ليهم مؤتمرات وحفلات لو بيتلسعو منها ازاى هيروحو فيها وشكلهم تمام ؟ مش عارف برضو !! :confused:
__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يا صاحبى الحوار ان بيجى واحد يقولك بريزنتيشن عن الشركة و المكسب الى هتجنية منة و ان الشركة هدفها انها تقدم فرصة للشباب الى زيك و انك محتاج الفرصة دى عشان تدفع طبعاا و هتششتري منتج مالهوش اى لازمة على الاطلاق مثلا كوانتم بانديت او ساعة سويسري او او او المهم انك بتدفع فلوس و خلاص و الى فوقيك بيستفاد منك لانك بتكون تحتة فى الشجرة و بياخد هو فلوس على كدة انما انتا هتتفحت فى انك تجيب اتنين و لو معرفتش تجيب بقى يبقى علية العوض فى فلوسك
و فى فتوي من الازهر بتحريم التعامل مع شركة كيونت اساسن !!! تحياتى يا كبير |
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 913
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الموضوع ده كل شوية طلع وينتشر وبعدين يتعرف انه نصب ويقفل شوية وبعدين بعد ما الدنيا تهدي والناس تنسي يبدأ تاني ويجيب ناس جداد وهكذا وبالنسبة لصاحبك هما فعلا في البداية بيفرقوا شوية فلوس علي الناس للي بيبدأو معاهم عشان يجذبوا بعد كده مئات السذج اللي بيطلعو من الموضوع بشوية سلع وهمية ملهاش اي قيمة
الوسيلة انك تكسب انك تقدر تنصب علي ناس تانيين وتجيبهم تحتك وبعد ما توسع الشبكة وتنتشر تبص لتاقيهم اختفوا
__________________
محمد سيد |
|
|
|
|
|
#6 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بالظبط كدة هى فترة طبعا بيجنو فيها فلوس لا حصر لها بعد كدة صلتك بيهم هتنقطع و مش هتكون اخدت نص فلوسك الى انت دفعتها فى سلعة لا تساوى اى شئ على الاطلاق
نصيحة اخوية يا عبد الرحمن بلاش لان الشركات دى بتعتمد على نظام مستغل انة بيوزع ملاليم على عضو عشان يجذب اعضاء تانين فحين انهم بيكسبو الاف من وراهم |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
ادمن صفحة المنتدى
|
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
قولتلك الكلام ده وانتا مش مصدق ياعبد الرحمن دى كلها مواضيع نصب فى نصب صدقنى وربنا يسترها عليك
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طلب واستفسار ضروري اوي يا شباب | rocarota | ادوات الصيد الثقيله | 7 | 11-12-29 12:42 PM |
| Valtro مشكلة وميزة واستفسار | H_SRM | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 8 | 11-07-04 09:35 AM |
| شراءالخرطوش(مساعدة واستفسار) | salahfareed | ادوات الصيد الثقيله | 17 | 11-04-18 12:30 PM |
| طلب واستفسار | professional sniper | الصيد البري وادواته | 26 | 11-04-12 08:03 PM |
| شكر ومعلومه واستفسار للاستاذ جلال | imh8389 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 21 | 10-09-20 01:26 PM |