الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-05-27, 10:21 AM   #1
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: αℓєχαη∂яια
المشاركات: 3,251
معدل تقييم المستوى: 231
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ
افتراضي مطلوب مساعدة

ياريت يا جماعة لو حد مشترك فى شركة كيو نت او جولد ماين
qnet or gold mine
يكلمنى ضرورى على الخاص
او لو حد يعرف اى حاجة عنهم
وشكرا




....
__________________

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-05-27, 10:25 AM   #2
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مطلوب مساعدة

الشركتين عبارة عن شركات نصب و نظام انك تشتري منتج و تسوقة عشات تجيب حد تحتك و يطلع عينك على ما تمسك مليم فى ايدك ‏
نصيحة منى بلاش تدخل الحوارات بتاعت التسويق الشبكى عشان فى ناس دخلتها و اتلسعت منها جامد
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-05-27, 10:36 AM   #3
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: αℓєχαη∂яια
المشاركات: 3,251
معدل تقييم المستوى: 231
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ
افتراضي رد: مطلوب مساعدة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel مشاهدة المشاركة
الشركتين عبارة عن شركات نصب و نظام انك تشتري منتج و تسوقة عشات تجيب حد تحتك و يطلع عينك على ما تمسك مليم فى ايدك ‏
نصيحة منى بلاش تدخل الحوارات بتاعت التسويق الشبكى عشان فى ناس دخلتها و اتلسعت منها جامد
المشكلة يا كبير ان فى واحد صاحبى
شغال فى الحوار ده وعارض عليا ادخل معاه
وهو من ساعة ما دخله ربنا فتح عليه من وسع
والواد محدش عارف يكلمه دلوقتى
انا عايز اخد رأى كذا حد علشان هيا حاجة مغرية بصراحة
وكمان هما بيكون ليهم مؤتمرات وحفلات
لو بيتلسعو منها ازاى هيروحو فيها وشكلهم تمام ؟
مش عارف برضو !! :confused:
__________________

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-05-27, 11:25 AM   #4
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مطلوب مساعدة

يا صاحبى الحوار ان بيجى واحد يقولك بريزنتيشن عن الشركة و المكسب الى هتجنية منة و ان الشركة هدفها انها تقدم فرصة للشباب الى زيك و انك محتاج الفرصة دى عشان تدفع طبعاا و هتششتري منتج مالهوش اى لازمة على الاطلاق مثلا كوانتم بانديت او ساعة سويسري او او او المهم انك بتدفع فلوس و خلاص و الى فوقيك بيستفاد منك لانك بتكون تحتة فى الشجرة و بياخد هو فلوس على كدة انما انتا هتتفحت فى انك تجيب اتنين و لو معرفتش تجيب بقى يبقى علية العوض فى فلوسك
و فى فتوي من الازهر بتحريم التعامل مع شركة كيونت اساسن !!!‏

تحياتى يا كبير
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-05-27, 11:34 AM   #5
msa_79
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 913
معدل تقييم المستوى: 14
msa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريق
افتراضي رد: مطلوب مساعدة

الموضوع ده كل شوية طلع وينتشر وبعدين يتعرف انه نصب ويقفل شوية وبعدين بعد ما الدنيا تهدي والناس تنسي يبدأ تاني ويجيب ناس جداد وهكذا وبالنسبة لصاحبك هما فعلا في البداية بيفرقوا شوية فلوس علي الناس للي بيبدأو معاهم عشان يجذبوا بعد كده مئات السذج اللي بيطلعو من الموضوع بشوية سلع وهمية ملهاش اي قيمة

الوسيلة انك تكسب انك تقدر تنصب علي ناس تانيين وتجيبهم تحتك وبعد ما توسع الشبكة وتنتشر تبص لتاقيهم اختفوا
__________________
محمد سيد
msa_79 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-05-27, 03:17 PM   #6
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مطلوب مساعدة

بالظبط كدة هى فترة طبعا بيجنو فيها فلوس لا حصر لها بعد كدة صلتك بيهم هتنقطع و مش هتكون اخدت نص فلوسك الى انت دفعتها فى سلعة لا تساوى اى شئ على الاطلاق

نصيحة اخوية يا عبد الرحمن بلاش لان الشركات دى بتعتمد على نظام مستغل انة بيوزع ملاليم على عضو عشان يجذب اعضاء تانين فحين انهم بيكسبو الاف من وراهم
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-05-27, 03:56 PM   #7
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية ahmed yasser
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى: 30
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser
افتراضي رد: مطلوب مساعدة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة
بالظبط كدة هى فترة طبعا بيجنو فيها فلوس لا حصر لها بعد كدة صلتك بيهم هتنقطع و مش هتكون اخدت نص فلوسك الى انت دفعتها فى سلعة لا تساوى اى شئ على الاطلاق

نصيحة اخوية يا عبد الرحمن بلاش لان الشركات دى بتعتمد على نظام مستغل انة بيوزع ملاليم على عضو عشان يجذب اعضاء تانين فحين انهم بيكسبو الاف من وراهم
يا جماعة انا مش فاهم اى حاجة ايه الشركات دى وبتعمل ايه بالظبط ؟؟؟!!!!‏‎
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-05-28, 09:26 AM   #8
omarmagic
صياد قديم
 
الصورة الرمزية omarmagic
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,634
معدل تقييم المستوى: 17
omarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى omarmagic
افتراضي رد: مطلوب مساعدة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة
بالظبط كدة هى فترة طبعا بيجنو فيها فلوس لا حصر لها بعد كدة صلتك بيهم هتنقطع و مش هتكون اخدت نص فلوسك الى انت دفعتها فى سلعة لا تساوى اى شئ على الاطلاق

نصيحة اخوية يا عبد الرحمن بلاش لان الشركات دى بتعتمد على نظام مستغل انة بيوزع ملاليم على عضو عشان يجذب اعضاء تانين فحين انهم بيكسبو الاف من وراهم
+111111111111111111
قولتلك الكلام ده وانتا مش مصدق ياعبد الرحمن
دى كلها مواضيع نصب فى نصب صدقنى
وربنا يسترها عليك
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء
omarmagic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلب واستفسار ضروري اوي يا شباب rocarota ادوات الصيد الثقيله 7 11-12-29 12:42 PM
Valtro مشكلة وميزة واستفسار H_SRM بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 8 11-07-04 09:35 AM
شراءالخرطوش(مساعدة واستفسار) salahfareed ادوات الصيد الثقيله 17 11-04-18 12:30 PM
طلب واستفسار professional sniper الصيد البري وادواته 26 11-04-12 08:03 PM
شكر ومعلومه واستفسار للاستاذ جلال imh8389 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 21 10-09-20 01:26 PM


الساعة الآن 10:21 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir