الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-05-24, 06:51 PM   #1
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي السلاح فى الصعيد " فيديو " وهـــــــــــم !!


احنا بجد كلنا كدة بربطة المعلم مقتنياتنا بالنسبالهم لعب أطفاااااااااال هههههههههههه
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-05-24, 07:11 PM   #2
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: السلاح فى الصعيد " فيديو " وهـــــــــــم !!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vabreso مشاهدة المشاركة
بسم الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله
ولا حول ولا قوة إلا بالله علينا
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااه
ماذا أقول وفي صدري من الألم ما قد يفجر بركانا من الحمم
في الدقيقة 2 وخمسين ثانية هتلاقي الولد الصغير اسمه خالد بيعطوه البندقية يضرب يا عيني علينا الواحد لو ماشي بمسدس صوت مقفول بيتغلس عليه من الشرطة
وتحياتي لكل اللي بيحوشوا علشان يشتروا كرال ولا حتى مسدس بلي شوفوا السلاح واتحسروا معايا
ههههههههههههه انت بتعمل دعوة للحسرة ولا ايه ههههههههههههههه
على العموم عندك حق لأن فعلا حاجة تحسررررر بجد
وشرفت ياكبير ،، ومرورك نور الدنيا كلهاااا
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-05-24, 07:19 PM   #3
jhoncarbntr
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: K.S.A
المشاركات: 392
معدل تقييم المستوى: 8
jhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريق
افتراضي رد: السلاح فى الصعيد " فيديو " وهـــــــــــم !!

الفيديو موش كامل مقطوع لقطة الدبابة تيجر هتخرج من الزريبة اللى على اليمين وتضرب دانتين فى الهوا ....وعلى فكرة نشرة الاخبار فى نفس اليوم اعلنت ضحايا الفرح ده بالأتى :
179 حمامة
76 غراب
24 صقر
3 طائرات تابعة لمصر للطيران

مشكور اخى على الفيديو الجميل كان نفسي اجيب لك فيديو بأسلحة النوبة لكن لأسباب سياسية
لاتخرج علنا هههههههه
jhoncarbntr غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-05-24, 07:23 PM   #4
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: السلاح فى الصعيد " فيديو " وهـــــــــــم !!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jhoncarbntr مشاهدة المشاركة
الفيديو موش كامل مقطوع لقطة الدبابة تيجر هتخرج من الزريبة اللى على اليمين وتضرب دانتين فى الهوا ....وعلى فكرة نشرة الاخبار فى نفس اليوم اعلنت ضحايا الفرح ده بالأتى :
179 حمامة
76 غراب
24 صقر
3 طائرات تابعة لمصر للطيران

مشكور اخى على الفيديو الجميل كان نفسي اجيب لك فيديو بأسلحة النوبة لكن لأسباب سياسية
لاتخرج علنا هههههههه
ههههههههههههههههه فعلا اللى كان ناقص موضوع الدبابتين دول
وياريت ياريس تورينا الفيديوهات بتاعة اخوانا فى النوبة
عشان نتحسر اكتر واكتر ههههههه
تحياتي لك ياكبير ..
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-05-24, 08:55 PM   #5
tito
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المدينه: تاريخ الميلاد: 1\3\1987
المشاركات: 214
معدل تقييم المستوى: 7
tito مستواه غير معروف
افتراضي رد: السلاح فى الصعيد " فيديو " وهـــــــــــم !!

ايه فيلم الجزيرة دة كنت متوقع احمد السقا هيطلع فى الفديو يقول من النهاردة مفيش حكومة هههه
tito غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-05-25, 02:14 AM   #6
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: السلاح فى الصعيد " فيديو " وهـــــــــــم !!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tito مشاهدة المشاركة
ايه فيلم الجزيرة دة كنت متوقع احمد السقا هيطلع فى الفديو يقول من النهاردة مفيش حكومة هههه
ههههههههههههه جزيرة مين ياعم الحج
دي الحاجات الاصلي اللى على أبوه
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-05-24, 09:23 PM   #7
hafez
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية hafez
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المشاركات: 267
معدل تقييم المستوى: 7
hafez مستواه غير معروفhafez مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Skype إلى hafez
افتراضي رد: السلاح فى الصعيد " فيديو " وهـــــــــــم !!

يا حبيبتي يا صعيد و الراجل فينا بيتخانق مع المدام عشان هيجيب حته صوت مقفوله الماني بالشئ الفولاني تقولو البامبرز اولا يا عيني علي الرجاله عجبتو لك يا زمن انا اصلا من قنا و اللي في الفيديو ده ولا حاجه و عايش في السويس و اللي في الفيديو ده ولا حاجه برضه هههههههه شكرا علي الفيديو الجميل و خافي يا اسرائيل......
hafez غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-05-25, 02:16 AM   #8
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: السلاح فى الصعيد " فيديو " وهـــــــــــم !!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hafez مشاهدة المشاركة
يا حبيبتي يا صعيد و الراجل فينا بيتخانق مع المدام عشان هيجيب حته صوت مقفوله الماني بالشئ الفولاني تقولو البامبرز اولا يا عيني علي الرجاله عجبتو لك يا زمن انا اصلا من قنا و اللي في الفيديو ده ولا حاجه و عايش في السويس و اللي في الفيديو ده ولا حاجه برضه هههههههه شكرا علي الفيديو الجميل و خافي يا اسرائيل......
ياكبير احنا عارفين ان الفيديوهات دي ولا حاجة بالنسبة للي موجود فعلا
خصوصا عند العرب ,, وفعلا اسرائيل لازم تخاف وتموت من الررررررعب لأن فعلا نهايتها قربت
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلب واستفسار ضروري اوي يا شباب rocarota ادوات الصيد الثقيله 7 11-12-29 12:42 PM
Valtro مشكلة وميزة واستفسار H_SRM بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 8 11-07-04 09:35 AM
شراءالخرطوش(مساعدة واستفسار) salahfareed ادوات الصيد الثقيله 17 11-04-18 12:30 PM
طلب واستفسار professional sniper الصيد البري وادواته 26 11-04-12 08:03 PM
شكر ومعلومه واستفسار للاستاذ جلال imh8389 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 21 10-09-20 01:26 PM


الساعة الآن 10:21 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir