![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#18 |
|
صياد قديم
|
الاخ العزيز عصام
القسم الي انت عاملة رائع بس البنادق القديمة علي الرغم من ضعفها الا انها تحفة فمثلا انا عندي بندقية تل مجري نمرة 2 في منتهي الجمال وفالك الماني تحفة ولو واحد قال لي عايز تبعهم هاقول لا عايزين نحاول نصلح البنادق القديمة ونحاول نعمل تعديل فيها انا عملت تعديل علي بندقية نوركا من فترة ونجح وبحاول اعمل تعديل للبندقية الفالك اني اغير الجلبة الزفرة الي جلبة بلاستيك وممكن نحاول مع بعضبا واشرف باهي متحمس والمهندس طلعت وغيرهم وغيرهم واللة ياريس احنا كمصريين دمغانا كويسة بس نحاول معلش طولت عليك |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عالم الاسلحه الصغيره | المستشار | ادوات الصيد الثقيله | 20 | 10-11-15 01:14 AM |
| قررت اشترى نفس نوع بندقيتى القديمه | محمد رضا العبد | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 6 | 10-08-23 05:40 PM |
| الاسلحه | ابوطلال1 | ادوات الصيد الثقيله | 0 | 10-06-07 08:02 AM |
| صور لبعض الاسلحه البيضه التي امتلكها Ak-47 | عاصــم الشبراوينــي | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 14 | 09-12-04 03:14 PM |
| صور لبعض الاسلحه البيضه التي امتلكها Ak-47 | عاصــم الشبراوينــي | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 0 | 09-11-26 10:17 AM |