![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المشاركات: 460
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
رد الفعل بتاع عيار 12 او 16 صعب جدا ...... الحاجات دى محتاجه تدريب السنين عشان تعرف تضرب بيها نار ....... انا كنت بجرب بندقيه gauge 16 pimp action عند واحد جارنا البندقيه طارت من ايدى مترين ورااا بعد مضربت وربنا ستر ههههههههه
__________________
If there is a will , there is a way . ان مع العسر يسرا |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بندقية خرطوش بلجيكى بروحين متنكلة حالة جيدة لاصحاب التصاريح فقط | jojosharaawi | محدثات الصوت | 16 | 12-04-25 01:59 AM |
| عاوز اعرف سعر بندقية خرطوش بروحين | Alfreedom | ادوات الصيد الثقيله | 7 | 11-08-27 12:14 AM |
| مطلوب بندقيه الي صوت | last_sniper | البنادق الهوائيه | 3 | 11-04-11 04:19 PM |
| مطلوب اى بندقيه | mostafa_hunter122 | البنادق الهوائيه | 1 | 11-03-11 09:39 PM |
| مطلوب بندقيه b s a | الصيااد | البنادق الهوائيه | 4 | 10-10-28 11:03 AM |