الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 10-11-18, 10:26 AM   #1
شلاطه سكوووب
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 98
معدل تقييم المستوى: 6
شلاطه سكوووب مستواه غير معروف
افتراضي رد: تحفتين قريبا جدا

ياجماعه فين الموضوع الاساسي بتاعنا...... انتو بتشغلونا في المشاحنات دي بتعطلونا يعني ولاه ايه
عن التحفتين بيع مبارك انشا لله.... ياسياده المستشار .... واستحلفك بالذي يغفر الكبائر ويسامح البشر ان تسامح اخونا محمد العناني لانو اكيد ميقصدش ابدا وانه على اخلاق طيبه وعن تجربه والمفروض اننا مندخلش بين الاخوات وبعضها.... كل عام وانتم بخير ياسياده المستشار لو كنت كتبت اللي يشتري البي اس ومعاها كيلو لحمه كنت اشتريتها فورااااااااا..ههههههههه
__________________
http://img143.imageshack.us/img143/8193/83065861.jpghttp://img143.imageshack.us/img143/8193/83065861.jpg
شلاطه سكوووب غير متواجد حالياً  
غير مقروء 10-11-18, 11:13 AM   #2
galal khalifa
صياد قديم
 
الصورة الرمزية galal khalifa
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المدينه: القاهرة
المشاركات: 3,012
معدل تقييم المستوى: 63
galal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى galal khalifa إرسال رسالة عبر Skype إلى galal khalifa
افتراضي رد: تحفتين قريبا جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شلاطه سكوووب مشاهدة المشاركة
ياجماعه فين الموضوع الاساسي بتاعنا...... انتو بتشغلونا في المشاحنات دي بتعطلونا يعني ولاه ايه
عن التحفتين بيع مبارك انشا لله.... ياسياده المستشار .... واستحلفك بالذي يغفر الكبائر ويسامح البشر ان تسامح اخونا محمد العناني لانو اكيد ميقصدش ابدا وانه على اخلاق طيبه وعن تجربه والمفروض اننا مندخلش بين الاخوات وبعضها.... كل عام وانتم بخير ياسياده المستشار لو كنت كتبت اللي يشتري البي اس ومعاها كيلو لحمه كنت اشتريتها فورااااااااا..ههههههههه
هو دا الكلام الصح خلينا في الموضوع فين البنادق الجميلة وبكام وفي تخفيض كام للمنتدي ونستلم البضاعة فين يا زعيم
__________________
الصيد متعة والتفوق هو الهدف
galal khalifa غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 09:22 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir