![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 263
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
حاولت امنع نفسى انى ارد بس مقدرتش
استاز محمد احمد العنانى من اكثر الناس احتراما وعمرى ما شفت حد زية هوة والجنرال طبعا وذلك ليس تقليلا من احترام حضرتك طبعا اخى المستشار بس باللة عليكم لا نريد فى منتدانا الغالى اى انتقادات لعضو : بمعنى اخر انتقد سلعة ماشى ولكن لا نتكلم ابدا عن الشخص لكى لا نخرج بالموضوع عن حدود البيع والشراء انتقاد عضو لسلعة معينة ليس بعيب وعندما نرد علية يجب ان نرد علية فى حدود السلعة وذكر مميزاتها مثلا وسبب غلاء هذة السلعة واللة احبكم فى اللة ولا اريد فقط مثل هذة الحوارات الجانبية بينكم وكل عام وانتم بخير |
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
ما ينفعش ان يكون عضو او مشرف كاتب او عارض حاجو للبيع وواحد من الاعضاء يقول لا دية غالية وممكن نشتري بندقيتن من اي نوع بالسعر دا والاخ عناني صديق واخ وعضو لة احترامة وهو ايضا بيبع ويشتري علي المنتدي وما حدش علق علية وقال مثلا ان الكويك او الويست او اي بندقة عرضها ممكن تشتري بالمبلغ دا بندقيتن لابد من احترام مشاركات الاعضاء فما بالك بالمستشار محمد دا راجل مشرف ولة منا كل الاحترام ارجو ان اكون وضحت وجهة النظر
__________________
الصيد متعة والتفوق هو الهدف |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 263
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
اقتباس:
كل سنة وانتة طيب |
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد قديم
|
اشكرك علي شعورك ومحبتك للجميع ولكن علينا ان نعطي الناس حقها ولا نترك صغيرة او كبيرة تمر مرور الكرام
__________________
الصيد متعة والتفوق هو الهدف |
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|