الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-05-02, 12:12 PM   #1
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: للبيع رش نمره 2

بالتوفيق يا كبير
يا ترى ايه عدد الرش فلجامو
والتركى غلى عشان مش موجود
بس بصراحه رش محترم
تحياتى
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-02, 12:17 PM   #2
eng.amg
صياد قديم
 
الصورة الرمزية eng.amg
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: Haram, Giza
المشاركات: 1,250
معدل تقييم المستوى: 22
eng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى eng.amg إرسال رسالة عبر Yahoo إلى eng.amg
افتراضي رد: للبيع رش نمره 2

مكانك فين؟
__________________
م.أحمد مصطفى

{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}
eng.amg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-02, 12:23 PM   #3
محمد ياقوت
صياد قديم
 
الصورة الرمزية محمد ياقوت
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 2,532
معدل تقييم المستوى: 45
محمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: للبيع رش نمره 2

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.amg مشاهدة المشاركة
مكانك فين؟
القاهره مصر الجديده نورت العرض شكراااا
محمد ياقوت غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-03, 11:02 AM   #4
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
ِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ِAhmedAlaa2007 إرسال رسالة عبر Skype إلى ِAhmedAlaa2007
افتراضي رد: للبيع رش نمره 2

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت مشاهدة المشاركة
القاهره مصر الجديده نورت العرض شكراااا
فعلا اسعار ممتازة
محمد ياقوت باشا طلع من مصر الجديدة تشرفنا يا فندم
ممكن اعرف بس فين في مصر الجديدة
وايه اخبار الشحن (( التكلفة ))
يعني انا عايز مثلا علبة ماستر بوينت وانا ساكن في الشروق يبقي الاجمالي كام ؟؟
ِAhmedAlaa2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-03, 12:22 PM   #5
محمد ياقوت
صياد قديم
 
الصورة الرمزية محمد ياقوت
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 2,532
معدل تقييم المستوى: 45
محمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: للبيع رش نمره 2

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِahmedalaa2007 مشاهدة المشاركة
فعلا اسعار ممتازة
محمد ياقوت باشا طلع من مصر الجديدة تشرفنا يا فندم
ممكن اعرف بس فين في مصر الجديدة
وايه اخبار الشحن (( التكلفة ))
يعني انا عايز مثلا علبة ماستر بوينت وانا ساكن في الشروق يبقي الاجمالي كام ؟؟
الشرف ليا تسلم اخى الكريم وهيه الشروق محتاجه شحن تنورنى واتشرف بيك على العموم لو سمحت اتصل بيا وانا تحت امرك
محمد ياقوت غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-02, 12:19 PM   #6
eng.amg
صياد قديم
 
الصورة الرمزية eng.amg
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: Haram, Giza
المشاركات: 1,250
معدل تقييم المستوى: 22
eng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى eng.amg إرسال رسالة عبر Yahoo إلى eng.amg
افتراضي رد: للبيع رش نمره 2

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 مشاهدة المشاركة
بالتوفيق يا كبير
يا ترى ايه عدد الرش فلجامو
والتركى غلى عشان مش موجود
بس بصراحه رش محترم
تحياتى
فعلا...آخر مرة كنت بشتري الجامو الماتش والماجنم والبروماجنم ب 30 أو 35 ج علي حسب المكان
__________________
م.أحمد مصطفى

{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}
eng.amg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-02, 12:22 PM   #7
محمد ياقوت
صياد قديم
 
الصورة الرمزية محمد ياقوت
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 2,532
معدل تقييم المستوى: 45
محمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: للبيع رش نمره 2

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 مشاهدة المشاركة
بالتوفيق يا كبير
يا ترى ايه عدد الرش فلجامو
والتركى غلى عشان مش موجود
بس بصراحه رش محترم
تحياتى
الجامو 250 رشه والتركى 100
الجامو 40 جنية والتركى 6.50 جنية 650 قرش
شرفت ونورت العرض
محمد ياقوت غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-02, 12:29 PM   #8
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: للبيع رش نمره 2

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت مشاهدة المشاركة
الجامو 250 رشه والتركى 100
الجامو 40 جنية والتركى 6.50 جنية 650 قرش
شرفت ونورت العرض
تمام يا باشا
مانا قلت سبب انه غلى لانه مش موجود خالص
ده كده عندك حصرى ومش موجود ولا فالتلفزيون المصرى
تحياتى
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
بندقيه معادي نمره 2 للبيع discovery بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 4 12-04-14 03:33 PM
بندقيه معادي نمره 2 للبيع discovery بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 0 12-04-13 06:51 AM
للبيع بندقيه رش انجليزى نمره 2 Banshoo بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 3 12-03-26 07:51 PM
رمسيس نمره 1 للبيع zamazm البنادق الهوائيه 30 11-12-28 02:31 PM
للبيع نوريكا جيت نمره واحد ramy11 البنادق الهوائيه 27 11-09-04 05:46 PM


الساعة الآن 04:43 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir