الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > صور وفيديو الصيد ورحلاته

صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-05-01, 01:15 PM   #1
aymank2
صياد متميز جداً

اوسمتي

 
الصورة الرمزية aymank2
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الزيتون
المشاركات: 1,370
معدل تقييم المستوى: 159
aymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ثانى طلعة و أول صيد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر عصام مشاهدة المشاركة
الحمد لله اليوم 1/5/2012 خرجت أنا و البرنس محمد المصرى والصياد صبرى و هذه كانت ثانى طلعة لنا مع بعض و الطلعة الأولى كانت يوم الجمعة و على الرغم من ان ربنا رزقنا فى الطلعة الأولى ب 10 فرد يمام إلا أننى لم يكن لى عين ان ارفغ الصور او اتصور اصلا لأنى لم اصطاد و لا فرد واحد أما المرة دى فأنا سعيد جدا لأن الطلعة دى ربنا وفقنى أما بالنسبة للحصيلة فكانت و الحمد لله 12 فرد يمام غير اليمام اللى رييش و ده أكبر بكثير من الصيد كله يعنى مش أقل من 10 يمامات ريشوا و صبرى وقعت منه يمامه فى بلكونه .
و بدأت الطلعة بعد لقائنا الساعة الخامسة و النصف و انتهت الساعة العاشرة و أول ما دخلت البيت فتحت الكيس و مباشرة بدأت أرييش اليمام على الناشف و وجدت ترييشه سهل جدا بس المشكلة مع ان كان نصيبى فى الطلعة دى أربع يمامات إلا أن الريش بتاعهم كثير جدا كأنى بريش نعامة
و وجدت يمامة عند فتح معدتها ريحتها بشعة لا تطاق فمن مبدأ السلامة رميتها بعد ما ريشتها و تعبت فيها و محمد هو اللى صور معظم الصور و لكنى لا أستطيع أن انتظر حتى يرسل لى الصور و لذلك سأضع الصورة بتاعتى فقط الى ان يرسل لى الصور و أرفعها إن شاء الله

لم أكن أتخيل أن متعة الصيد بالشكل ده إحساس عجيب و نشوة و سعادة و إستمتاع بالصحبة و كأن الصيد ده سحر سبحان الله
الله ينور تسلم ايديكم وعلى فكره هو الصيد كده يوم ويوم الاهم من الحصيله انك تستمتع بالصيد نفسه .
aymank2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-01, 01:31 PM   #2
محمد ياقوت
صياد قديم
 
الصورة الرمزية محمد ياقوت
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 2,532
معدل تقييم المستوى: 45
محمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: ثانى طلعة و أول صيد

ايه الجمال ده يا تامر الرش اللى انت اخدتو منى ده؟؟؟؟؟ لو هو الحمد لله عامل شغل كويس وطبعا المهم الصياد اللى بيصطاد بالتوفيق
محمد ياقوت غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-02, 01:14 AM   #3
تامر عصام
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية تامر عصام
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: الجيزة
المشاركات: 272
معدل تقييم المستوى: 7
تامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريق
افتراضي رد: ثانى طلعة و أول صيد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت مشاهدة المشاركة
ايه الجمال ده يا تامر الرش اللى انت اخدتو منى ده؟؟؟؟؟ لو هو الحمد لله عامل شغل كويس وطبعا المهم الصياد اللى بيصطاد بالتوفيق
فعلا الرش بتاعك يا باشا
__________________
عدو عاقل ....... خير من صديق جاهل
تامر عصام غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-02, 09:34 AM   #4
تامر عصام
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية تامر عصام
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: الجيزة
المشاركات: 272
معدل تقييم المستوى: 7
تامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريق
افتراضي رد: ثانى طلعة و أول صيد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymank2 مشاهدة المشاركة
الله ينور تسلم ايديكم وعلى فكره هو الصيد كده يوم ويوم الاهم من الحصيله انك تستمتع بالصيد نفسه .
فعلا أنا شعرت إنه رزق فعلا و إجتهاد و مثابرة وصبر و فعلا أحسن حاجة الصحبة التى لولاها لما إستمتعت بهذا الشكل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود القاضى مشاهدة المشاركة
مبروك الصيد و بالهنا و سلمت يداك
الله يخليك يا بتشا وأتفضل معانا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year مشاهدة المشاركة
طلعة موفقة وحمدله علي السلامة
شكرا لمرورك و انت كمان طلعاتك موفقه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samraghost مشاهدة المشاركة
الله ينور يا باشا طلعه موفقه عقبال الجاى ان شاء الله
شكرا لمرورك و فعلا يارب الجاى يكون احسن علشان اشعر بالتحسن دائما
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سندباد زمانى مشاهدة المشاركة
بسم الله مشاء الله ايه الجمال ده وبالهنا والشفا
ما شاء الله عليك يا باشا و على فكرة عاجبنى التوقيع بتاعك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سعد زغلول مشاهدة المشاركة
بسم الله ما شاء الله طلعة جميلة وصحبة أجمل وألف مبروك على تزفير البندقية وبألف هنا وشفا وتقبل تحياتي ودمت في أمان الله تعالى
إحنا تلاميذك يا باشا و على فكرة طلوعك المستمر للصيد من الأسباب الرئيسية التى شجعتى و حركت و أشعلت غريزة الصياد داخلى
__________________
عدو عاقل ....... خير من صديق جاهل
تامر عصام غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تانى طلعة ليا السبت 14 -1 2012 كابتن محمود دياب صور وفيديو الصيد ورحلاته 24 12-02-01 12:22 AM
طلعة صيد ثانى يوم العيد zicooo صور وفيديو الصيد ورحلاته 10 11-11-09 10:40 AM
طلعة ثاني أيام العيد Abosaleh1428 صور وفيديو الصيد ورحلاته 10 11-08-31 03:55 PM
تانى طلعة 18-5-2011 omarara صور وفيديو الصيد ورحلاته 42 11-06-03 02:43 PM
كلاكيت تاني مرة msgm ادوات الصيد الثقيله 2 08-05-28 06:59 AM


الساعة الآن 01:48 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir