![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 226
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
بص انا اصلا هجبلك من الاخر مافيش حاجة اسمها ايطالى ب150 او 200 او حتى 300 لان الماركات الايطالى عموما غالية جدا بس بصراحة هتبقى نظيفة .يعنى انت لو بتتكلم على اليطالى النظيف جدا هتبقى فوق ال1000 جنية لان سعر تكلفتها اساسا غالى جدا و علشان تبقى عارف ان النظارات الاوريجنال الشغل فيها مش بيكسب كويس لان هنا فى مصر الحاجات دى بتخش بسعر غالى عاشان الجمارك ..الحل بقى انك ممكن تجيب اى فريم رخيص جدا و تعمل عدسات طبى شمس بس تكون كويسة مش صينى و اوعى تصترخص فى العدسات لان هى دى الاصل مش الفريم نفسة و الاهم من دة كلة انك تعمل العدسات بالانتى رفلكشن و دى طبقة زى الفلتر كدة بتمنع جزء كبير جدا من اشعة الشمس و الكمبيوتر و ممكن تختبرها و العدسات النظيفة هتبقى فى حدود 180 او 150 جنية عدسات فرنساوى ..يعنى انت لو جبت الفريم ب 50 جنية +العدسات كلة مش هيعدى ال300 جنية و كدة تبقى مسكت العصايا من النص
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مساعده في شراء جراب وابره مسدس صوت ديكل | samsong | محدثات الصوت | 4 | 11-09-01 09:31 AM |
| قبل شراء نظارة معطمة | h_hafiz | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 3 | 11-07-14 12:07 AM |
| مساعده في شراء بندقيه | ahmed fahmy | البنادق الهوائيه | 9 | 11-02-22 11:07 AM |