الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-04-23, 05:15 PM   #1
أحمد عطاالله إبراهيم
صياد قديم
 
الصورة الرمزية أحمد عطاالله إبراهيم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,612
معدل تقييم المستوى: 21
أحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: نوريكا توين

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maghro مشاهدة المشاركة
و جبتلها تلسكوب جديد زيرو bsa 22*39*40 بالبرشام لم يستعمل نهائيا مطلوب فية 800 جنية نهائي
معلش يا باشا عندى سؤال ..

الاسكوب ده 22-39*40 معنى كده ان الزوم 22-39 ولا انا فهمت غلط ويا ريت لو تصور الاسكوب وتنزل الصور ..

وبالتوفيق فى بيع البندقية باذن الله ..
__________________
Alex Hunter
أحمد عطاالله إبراهيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-23, 05:18 PM   #2
hesham[MaFya]a
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية hesham[MaFya]a
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: cairo
المشاركات: 1,593
معدل تقييم المستوى: 41
hesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hesham[MaFya]a
افتراضي رد: نوريكا توين

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم مشاهدة المشاركة
معلش يا باشا عندى سؤال ..

الاسكوب ده 22-39*40 معنى كده ان الزوم 22-39 ولا انا فهمت غلط ويا ريت لو تصور الاسكوب وتنزل الصور ..

وبالتوفيق فى بيع البندقية باذن الله ..
+1111111111 بس اعتقد يا احمد اصده 3/9*40
__________________
الــصيــــــــــــد ادب ... مــــــش مســــــــــــــــــك ســــــــــلاح.!
hesham[MaFya]a غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-23, 06:08 PM   #3
maghro
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المشاركات: 33
معدل تقييم المستوى: 6
maghro مستواه غير معروف
افتراضي رد: نوريكا توين

اخواني الاحباء تم رفع الصور
الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	IMG_1817[1].JPG‏
المشاهدات:	348
الحجـــم:	1.94 ميجابايت
الرقم:	36920   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	IMG_1816[1].JPG‏
المشاهدات:	339
الحجـــم:	1.64 ميجابايت
الرقم:	36921  
maghro غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-23, 06:13 PM   #4
hazeeeeem
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,046
معدل تقييم المستوى: 13
hazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hazeeeeem
افتراضي رد: نوريكا توين

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maghro مشاهدة المشاركة
اخواني الاحباء تم رفع الصور

بس انت ليه مش مصور السكوب نفسه !؟؟
__________________
.

قـبـــل أن تحـكــم علـى إنــسـان
.
.
إسـمــع منـهُ

... و لا تســمـع عنــهُ ....
.


رَبِّ اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِمَنْ دَخَلَ بَيْتِيَ مُؤْمِنًا
hazeeeeem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
بندقية نوريكا توين تعمل بماسورتين 1و2 hamada sniper البنادق الهوائيه 10 19-06-11 12:48 PM
للبيع نوريكا توين hamada sniper البنادق الهوائيه 3 12-03-05 02:59 PM
قريبا..وصول نوريكا توين..بندقيتين في بندقية واحدة محمد حافظ بك البنادق الهوائيه 6 11-09-27 11:04 PM
الافضل؟ نوريكا 73 و لا نوريكا سبورت؟ محمد حافظ بك بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 12 11-09-26 06:37 PM
مطلوب للشراء نوريكا كويك او نوريكا ويست محمد صلاح الدين سوق المنتدى 0 11-04-10 02:31 PM


الساعة الآن 04:55 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir