الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > مقتنيات الاعضاء

مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-04-20, 10:22 PM   #1
NEW_Year
ادمن صفحة المنتدى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: في بلاد الله الواسعة
المشاركات: 1,581
معدل تقييم المستوى: 141
NEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مطلوب موبايل نوكيا 3310

عندي ياحبي وعارف انو قيمتة المالية لا تذكر
بس للاسف بتاع والدي رحمة الله وهو عزيز عليا جدا جدا ولا يمكن بيعة طول مانا عايش
لانو غالي وعزيز عندي
بالتوفيق حبيب قلبي
__________________
لا تحزن اذا لم يتذكرك الناس الا وقت الحاجة ..... بل ابتسم لأنك كالشمعة ان اظلمت حياتهم اسرعوا اليك
NEW_Year غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-21, 08:50 AM   #2
black xman
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية black xman
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 281
معدل تقييم المستوى: 7
black xman مستواه غير معروف
افتراضي رد: مطلوب موبايل نوكيا 3310

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year مشاهدة المشاركة
عندي ياحبي وعارف انو قيمتة المالية لا تذكر
بس للاسف بتاع والدي رحمة الله وهو عزيز عليا جدا جدا ولا يمكن بيعة طول مانا عايش
لانو غالي وعزيز عندي
بالتوفيق حبيب قلبي
رحمه الله و اسكنه فسيح جناته
اوعى تفرط بيه ده ذكرى حلوة يا ميزو

و نورت الموضوع صديقى الغالى
black xman غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-03, 02:05 AM   #3
NEW_Year
ادمن صفحة المنتدى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: في بلاد الله الواسعة
المشاركات: 1,581
معدل تقييم المستوى: 141
NEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مطلوب موبايل نوكيا 3310

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة black xman مشاهدة المشاركة
رحمه الله و اسكنه فسيح جناته
اوعى تفرط بيه ده ذكرى حلوة يا ميزو

و نورت الموضوع صديقى الغالى

ربنا يخليك يا باشا
شكرا لزوقك ووحشني اية اخبارك ؟
__________________
لا تحزن اذا لم يتذكرك الناس الا وقت الحاجة ..... بل ابتسم لأنك كالشمعة ان اظلمت حياتهم اسرعوا اليك
NEW_Year غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
موبايل نوكيا medo_hunt2012 مقتنيات الاعضاء 7 12-02-05 12:45 AM
موبايل e52 نوكيا للبيع ابو يوسف المصرى مقتنيات الاعضاء 3 12-01-11 01:44 PM
عايزز موبايل نوكيا 2310 او 3310 medo magdy مقتنيات الاعضاء 10 11-12-13 01:13 AM
عايز نوكيا 3310 medo magdy مقتنيات الاعضاء 0 11-12-07 12:57 AM
للبيع موبايل نوكيا e75 احمر Amiroz مقتنيات الاعضاء 6 11-09-28 07:47 PM


الساعة الآن 01:46 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir