![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 110
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اقتباس:
و مين قال ان فينزويلا بتصنعة من 2010 يا ريت تراجع مصدر المعلومات يا ريت توريلي صورة البندقية اللي حضرتك بتقول عليها على اي موقع على النت بالنسبة لليوغسلافي فبرده يا ريت تورين ان النظاما لفردي ليها لاطلاق القنابل و لليس للقنص مع ان النشاينكان الخاص بالنظام الفردي بالامتار |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: بني سويف
المشاركات: 106
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اقتباس:
اللى قصدته بالرومانى هو الرومانى التقليدي ابو مقبضين و كعب خشب او حديدي يطوى على الجنب اليمين .. الصوره للنموذج ذو الانظمه الثلاث صعبه لانه لا يختلف عن التقليدي فى اى شئ الا في حركه عتله التحكم فى الانظمه فنزويلا انا قولت اخدت رخصه لتصنيع ال103 الروسي فعلا و مقولتش ان التصنيع بدأ اليوغسلافي و صورو غالى و الطلب رخيص لاحظ فى الصوره التاليه الجزء الزائد فى مقدمه السبطانه هو لتركيب القنبله ![]() و فى الصوره التاليه القنبله المقصوده مركبه بالفعل فى البندقيه و لاحظ ان محبس الغاز هو نفسه ناشنكاه اطلاق القنابل ![]() الرابط التالى وجدته بالصدفه و هو اعلان لبيع اليه اطلاق القنابل للكلاش اليوغسلافي http://www.ak47.net/archive/topic.ht...f=123&t=574354 اى استفسار او شئ غامض انا جاهز للتفسير ![]()
__________________
الكلمه احيانا تكون اقوى من الرصاص ...
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 110
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اقتباس:
معلومات جميلة بس انا مصر ان الههدف من النظام الفرد هو الرمايةو ليس الصواريخ بدليل ان النيشان مرقم يا ريت تجبلي معلومات على الروماني لاني مش فاهم حضرتك تقصد ايه؟؟ |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: بني سويف
المشاركات: 106
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اقتباس:
تقصد انهو نشان اللى مرقم ؟ لو اللى موجود على غرفه الغاز فهو مرقم و فعلا نشان و لكن للقنابل كما فى الصور الميزه الوحيده فى اليوغسلافي التى تعطيه افضليه للقنص هو ان غلق غرفه الغاز يحشد كل ضغط الغاز المتولد عن احتراق البارود لدفع المقذوف ولا يتشتت جزء منه لارجاع الاقسام فيعطى مدى اكبر و ثبات اكثر للمقذوف فيعطى السلاح افضليه فى القنص على باقي انواع الكلاشنكوف بالنسبه للرومانى فانا مقدر حيرتك لانها غريبه و النوع ده قليل جدا و لكنه باختصار رومانى عادى جدا جدا لا تفرقه عن اى رومانى اخر و لكن به نظام الاوتو و السيمي اوتو و الطلقات الثلاث كما فى ال 103 ![]()
__________________
الكلمه احيانا تكون اقوى من الرصاص ...
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الكلاشنكوف الجديد ak-12 | hogan | ادوات الصيد الثقيله | 6 | 12-02-28 05:53 PM |
| الكلاشنكوف | Egyptian_Destroyer | ادوات الصيد الثقيله | 18 | 12-02-18 06:23 PM |
| الكلاشنكوف ak47 | hogan | ادوات الصيد الثقيله | 3 | 11-07-31 03:36 PM |
| الكلاشنكوف | EGYKINGAYMAN | ادوات الصيد الثقيله | 29 | 11-05-07 07:10 AM |
| الكلاشنكوف | abosamer | ادوات الصيد الثقيله | 3 | 10-05-27 02:10 PM |