الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-04-15, 01:41 AM   #1
ashraf_f
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ashraf_f
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,594
معدل تقييم المستوى: 43
ashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: نوريكا ويست (عرض كومبو)

طب ممكن ندخل فيها حاجة صوت علشان اقدر ادفع الفارق عندى جاكال دول كومبكت فضىى و فيبر ساقية بردو فضى الجاكال ضارب خزنتين فردى و الى و الساقية ضرب 3 طلقات فقط او كرال رماية بحالة ممتازة سوستة و جلبة جامو اصلى
و عندى سكوب 3\9\40
__________________
الصياد مايصتدش صياد
ashraf_f غير متواجد حالياً  
غير مقروء 12-04-15, 09:00 AM   #2
محمد صلاح الدين
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية محمد صلاح الدين
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 250
معدل تقييم المستوى: 7
محمد صلاح الدين مستواه غير معروفمحمد صلاح الدين مستواه غير معروف
افتراضي رد: نوريكا ويست (عرض كومبو)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashraf_f مشاهدة المشاركة
طب ممكن ندخل فيها حاجة صوت علشان اقدر ادفع الفارق عندى جاكال دول كومبكت فضىى و فيبر ساقية بردو فضى الجاكال ضارب خزنتين فردى و الى و الساقية ضرب 3 طلقات فقط او كرال رماية بحالة ممتازة سوستة و جلبة جامو اصلى
و عندى سكوب 3\9\40
انا اسف جدا استاذ اشرف انا عارض البندقية للبيع فقط

تحياتى ليك
محمد صلاح الدين غير متواجد حالياً  
غير مقروء 12-04-17, 05:32 AM   #3
welly210
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية welly210
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 107
معدل تقييم المستوى: 6
welly210 مستواه غير معروفwelly210 مستواه غير معروف
افتراضي رد: نوريكا ويست (عرض كومبو)

[QUOTE=ashraf_f;348820]طب ممكن ندخل فيها حاجة صوت علشان اقدر ادفع الفارق عندى جاكال دول كومبكت فضىى و فيبر ساقية بردو فضى الجاكال ضارب خزنتين فردى و الى و الساقية ضرب 3 طلقات فقط او كرال رماية بحالة ممتازة سوستة و جلبة جامو اصلى
و عندى سكوب 3\9\40[/

الاخ الفاضل ارغب في شراء الرماية ارجو ارسال رقم تليفونك والسعر علي الخاص وتقبل تحياتي
welly210 غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
نوريكا ويست نمرة 2 محمد صلاح الدين البنادق الهوائيه 19 12-04-10 04:49 PM
مطلوب للشراء نوريكا كويك او نوريكا ويست محمد صلاح الدين سوق المنتدى 0 11-04-10 02:31 PM
بندقية نوريكا ويست بالكرتونة ahmed6355831 سوق المنتدى 6 10-11-14 02:47 PM
نوريكا ويست للبيع ahmed6355831 سوق المنتدى 2 10-11-13 02:11 AM
بندقية نوريكا ويست جديدة ahmed6355831 سوق المنتدى 7 10-10-06 08:40 PM


الساعة الآن 03:50 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir