الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-04-07, 01:04 AM   #1
Karim Eid
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المدينه: الهرم
المشاركات: 3,054
معدل تقييم المستوى: 0
Karim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Skype إلى Karim Eid
افتراضي عاااااااااااااااااااااااااااجل





عاااااااااااااااااااااااااااجل اعلن مصدر مسئول داخل شركة بيبسى للمياه الغازية....... ان الشركة وضعت مادة سامة فى ....... البيبسى من غير ما يقصدوا والمادة دى هتسبب الوفاة ف الحال ياريت تبعت كمان الرسالة ... ... ...... دى لكل اللى عندك يمكن تنقذ حياة واحد بدل ما تشيل ذنبه(الحياة اليوم)يا جماعة الكلام دة بجد والله انشرها على بروفايلات اصحابك كله انشرها علي كل الجروبات…... وهذا الخبر اعلن على قناة الحياة فى برنامج الحياة اليوم........انقلوها قدر المستطاع!!!!!!!!!
Karim Eid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-07, 01:09 AM   #2
mido axis
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,051
معدل تقييم المستوى: 13
mido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى mido axis إرسال رسالة عبر Yahoo إلى mido axis
افتراضي رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل

شكرا على النصيحة بس الكلام دا فى البيبسى بس ولا باقى المشروبات الغازية كمان
__________________
يا شعب نايم ع الرصيف
و بالمقشة بتتكنس

فيك ناس بتشقى ع الرغيف

و ناس بتتعب م التنس
mido axis غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-07, 01:49 AM   #3
Karim Eid
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المدينه: الهرم
المشاركات: 3,054
معدل تقييم المستوى: 0
Karim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Skype إلى Karim Eid
افتراضي رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل

البيبسي بس
Karim Eid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-07, 01:55 AM   #4
khawagah
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 548
معدل تقييم المستوى: 0
khawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى khawagah
افتراضي رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل

طيب يا كيمو انت سمعت الكلام دا بنفسك ولا اه النظام
عشان انت عارف الفيس واشعاتو تخيل والله العظيم بلاقى
احاديث موضوعه فى أجعل صفحه النبى هى واحباب الرسول
khawagah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-07, 01:57 AM   #5
Karim Eid
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المدينه: الهرم
المشاركات: 3,054
معدل تقييم المستوى: 0
Karim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Skype إلى Karim Eid
افتراضي رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khawagah مشاهدة المشاركة
طيب يا كيمو انت سمعت الكلام دا بنفسك ولا اه النظام
عشان انت عارف الفيس واشعاتو تخيل والله العظيم بلاقى
احاديث موضوعه فى أجعل صفحه النبى هى واحباب الرسول
انت بتتكلم جد لااله الا الله
ده اللي بيعمل كدة هيموت كافر وكرمي ب 50 دانة في النار
Karim Eid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-07, 10:10 AM   #6
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل

بتروج اوشوعات يابو نسمة هههههههه
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-07, 11:33 AM   #7
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: αℓєχαη∂яια
المشاركات: 3,251
معدل تقييم المستوى: 231
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ
افتراضي رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل

انا سمعت الموضوع ده من فترة كبيرة يا باشا
يعنى شهرين او اكتر .. بس مكنش فى بعدها اى اخبار
بس خلينا متفائلين مش يمكن بيجربو سم جديد ع المصريين
اصل مبقاش فى حاجة بتنفع معانا ولا اكل ملوث ولا مياه فاسدة
ولا حتى ضرب نار بقى بيأثر فينا
مش عارف ربنا يعين الناس دى علينا
__________________

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلب واستفسار ضروري اوي يا شباب rocarota ادوات الصيد الثقيله 7 11-12-29 12:42 PM
Valtro مشكلة وميزة واستفسار H_SRM بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 8 11-07-04 09:35 AM
شراءالخرطوش(مساعدة واستفسار) salahfareed ادوات الصيد الثقيله 17 11-04-18 12:30 PM
طلب واستفسار professional sniper الصيد البري وادواته 26 11-04-12 08:03 PM
شكر ومعلومه واستفسار للاستاذ جلال imh8389 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 21 10-09-20 01:26 PM


الساعة الآن 08:01 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir