![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#7 |
|
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
أنا متابع مشاركاتك منذ فترة فى المنتدى و أعلم مدى خلقك واحترامك و أعرف كريم و قابلته و أعرف انه على خلق عالى جدا ومش سهل انه يغلط فى حد تعودنا دائما كمصريين عندما نتكلم اننا بنستخدم أدوات كتير فى كلامنا غير الكلام نفسه زى تعبيرات الوجه و حركات اليدين و درجة ارتفاع الصوت او انخفاضه .... الخ والمشكلة فى التواصل عبر الانترنت اننا ماعندناش غير الكلام المكتوب فقط , علشان كدة بنفقد حوالى 80% من قدرتنا على توصيل آرائنا وانفعالاتنا وعلشان كدة انت ممكن تقرأ كلام انا كاتبه على سبيل الهزار او النصيحة أو حتى أداء الواجب العادى .. على انه كلام مسىء ليك و العكس صحيح كلام كريم فى رسالته ليك مافهوش أى شىء يسىء ليك , وانما هو تنبيه فقط على جملة فى كلامك اعتبرها هو مش مناسبة , و يمكن هو يكون فهم هذه الجملة بشكل غير ما تقصده انت , وقد تكون انت بنفس الطريقة فهمت كلامه على غير ما يقصده وهاقولك كلمة فى سرك وبما يرضى الله وبدون مجاملة لأى حد , أنا كمان لو كنت شفت الجملة دى فى الموضوع كنت هاحذفها برضه المقصود فى النهاية انك شخص محترم جداً , ولا يجوز انك تقف عند هذه الأشياء الصغيرة و تكبّرها و تعمل منها موضوع كبير وهو فى الأصل لا يستحق كل هذا العناء ولو انت لسة مقتنع ان كريم غلطان , فأنا باعتذرلك عن أى شىء زعّلك , وأرجو انك تعمل لى خاطر و تقدّرنى وتنهى هذا الموضوع حالاً , ونوفر وقتنا و مجهودنا لأشياء أهم من ذلك أنا كان ممكن أنقل الموضوع لقسم الشكاوى أو حتى أحذفه لأنك مكرر الموضوع فى أكثر من قسم , ولكنى تركت الموضوع عالعام حتى تكون راضى باعتذارى لك و تطييب خاطرك امام الجميع أنا هاقفل الموضوع على كدة و منتظر منك رسالة على الخاص تقوللى فيها ان الموضوع كدة انتهى
__________________
-------------------------------------------- اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم -------------------------------------------- |
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| فتاة اصيبت بالعمى في يوم زفافها بسبب اُمها | Karim Eid | الموضوعات العامه | 27 | 12-02-28 11:39 AM |
| ---بكاء النبي بسبب كلام الاعرابي--- | Miracle | الموضوعات العامه | 4 | 12-01-26 10:42 AM |
| هو الاخ ahmedmh_ali قريب الاخ عفروتو ؟ | راندى اورتن | الموضوعات العامه | 19 | 11-09-16 09:41 AM |
| وفاة شخص بسبب صيد العصافير | osama2011 | الصيد العام | 25 | 11-06-11 08:29 PM |
| الى صاحب المنتدى العزيز الاخ جلال | m_ali | الموضوعات العامه | 0 | 10-07-02 03:19 PM |