الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-04-05, 08:27 PM   #7
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
 
الصورة الرمزية dr_mohasan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
Smile رد: زيدان مصر ينسحب من المنتدى بكرمته بسبب الاخ كريم عيد

أنا متابع مشاركاتك منذ فترة فى المنتدى و أعلم مدى خلقك واحترامك

و أعرف كريم و قابلته و أعرف انه على خلق عالى جدا ومش سهل انه يغلط فى حد

تعودنا دائما كمصريين عندما نتكلم اننا بنستخدم أدوات كتير فى كلامنا غير الكلام نفسه زى تعبيرات الوجه و حركات اليدين و درجة ارتفاع الصوت او انخفاضه .... الخ
والمشكلة فى التواصل عبر الانترنت اننا ماعندناش غير الكلام المكتوب فقط , علشان كدة بنفقد حوالى 80% من قدرتنا على توصيل آرائنا وانفعالاتنا
وعلشان كدة انت ممكن تقرأ كلام انا كاتبه على سبيل الهزار او النصيحة أو حتى أداء الواجب العادى .. على انه كلام مسىء ليك و العكس صحيح

كلام كريم فى رسالته ليك مافهوش أى شىء يسىء ليك , وانما هو تنبيه فقط على جملة فى كلامك اعتبرها هو مش مناسبة , و يمكن هو يكون فهم هذه الجملة بشكل غير ما تقصده انت , وقد تكون انت بنفس الطريقة فهمت كلامه على غير ما يقصده

وهاقولك كلمة فى سرك وبما يرضى الله وبدون مجاملة لأى حد , أنا كمان لو كنت شفت الجملة دى فى الموضوع كنت هاحذفها برضه

المقصود فى النهاية انك شخص محترم جداً , ولا يجوز انك تقف عند هذه الأشياء الصغيرة و تكبّرها و تعمل منها موضوع كبير وهو فى الأصل لا يستحق كل هذا العناء

ولو انت لسة مقتنع ان كريم غلطان , فأنا باعتذرلك عن أى شىء زعّلك , وأرجو انك تعمل لى خاطر و تقدّرنى وتنهى هذا الموضوع حالاً , ونوفر وقتنا و مجهودنا لأشياء أهم من ذلك

أنا كان ممكن أنقل الموضوع لقسم الشكاوى أو حتى أحذفه لأنك مكرر الموضوع فى أكثر من قسم , ولكنى تركت الموضوع عالعام حتى تكون راضى باعتذارى لك و تطييب خاطرك امام الجميع

أنا هاقفل الموضوع على كدة و منتظر منك رسالة على الخاص تقوللى فيها ان الموضوع كدة انتهى
__________________

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً  
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
فتاة اصيبت بالعمى في يوم زفافها بسبب اُمها Karim Eid الموضوعات العامه 27 12-02-28 11:39 AM
---بكاء النبي بسبب كلام الاعرابي--- Miracle الموضوعات العامه 4 12-01-26 10:42 AM
هو الاخ ahmedmh_ali قريب الاخ عفروتو ؟ راندى اورتن الموضوعات العامه 19 11-09-16 09:41 AM
وفاة شخص بسبب صيد العصافير osama2011 الصيد العام 25 11-06-11 08:29 PM
الى صاحب المنتدى العزيز الاخ جلال m_ali الموضوعات العامه 0 10-07-02 03:19 PM


الساعة الآن 03:06 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir