![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#9 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 1,103
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
أعتقد ممكن اضافة البندقيه للرخصه
وبعدها ممكن تقوم ببيع المسدس بس ده في حالة لما تكون الرخصه غير محدده من الاول بنوع معين يعني خالي طلع ترخيص وجاب مسدس حلوان والرخصه قابله لأضافة بندقيه عموما لو حتبيع على الرخصه ابعتلي رقمك والسعر ممكن أسأل خالي
__________________
هاوي اسلحه بيضاء
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رد مقنع ومفحم من خالد الصاوى على حزب الكنبة ....اى واحد هيخسر لو مشفوش | Masterssss | الموضوعات العامه | 2 | 12-01-13 01:29 AM |
| عايز | medo magdy | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 9 | 11-12-31 10:06 AM |
| سؤال هاااااااااااااااااام جدا وضرورى وأرجو منكم الأفاده | Omar j | محدثات الصوت | 4 | 11-12-05 11:45 AM |
| عايز طلق 8 مم صوت فقط | Abo Yousof | محدثات الصوت | 4 | 11-07-24 09:25 PM |
| حد عايز من ده؟؟ | kiko_2015 | محدثات الصوت | 14 | 11-07-21 11:00 PM |