![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 1,334
معدل تقييم المستوى: 42 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هي طبنجة حلوة بس اللي اعرفوا انها مش منتشرة وقطع الغيار هي هي زي الcz لانهم من نفس العائلة في الشكل ....بالنسبة للسعر لااعلم لانها في اول السنة عاملة 350$ ودة طبعا بالخارج
ونسيت اقول انها من انتاج نورينكو ( صيني )
__________________
Live for nothing or die for something the only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing مات فى الحى كلب فأسترحنا من عواه فخلف الملعون جرو فاق فى النبح أباه، احرار قومى يقتلون ويذبحون كالشياه وفئة من القوم تنبح وتبرر للجرو مبتغاه
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هو في حاجة اسمها رخصة حمل سلاح أبيض | mcflono | الموضوعات العامه | 5 | 11-12-12 08:27 PM |
| ايه هيه الاداه الي اسمها بسمبك | fesal | الورشة | 7 | 11-09-18 12:31 PM |
| كم تساوى طبنجة براونج fn بلجيكى | al malik | محدثات الصوت | 12 | 11-07-08 01:49 AM |
| البتاعة دى مش عارف اسمها ايه اجيبها منين | momo44 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 23 | 10-08-26 04:25 PM |
| إننا نعيش في مأساة اسمها الرصاص! | asdmkh | الصيد العام | 9 | 10-07-24 11:58 PM |