الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-03-26, 07:46 PM   #11
memo2224
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية memo2224
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: محافظة المنيا
المشاركات: 303
معدل تقييم المستوى: 7
memo2224 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى memo2224
افتراضي رد: كيف تحدث الاصابت لا قدر الله

اما انا يا رجاله ربنا سترها معايا اخر ستر
الموضوع ده حصل من يجى شهر تقريبآ كنت بجرب نشان البندقية الكرال بتعتى
وكنت حاطط طلقة فارغة بتاعة طبنجة وبنشن عليها على بعد 5 متر لان حجمها صغير وكنت حطتها على لوح خشب ووراها لوح خشب المهم مش هطول عليكو نشنت على الطلقة وضربة الرشاية جت جنب الطلقه بملى تقريبآ
وردة على وشى جت تحت عينى ب 2 سنتمتر بالطبط وعورتنى وربنا ستر مجتش فى عينى كانت هتبقا مصيبه
بس الحمد الله
نصيحة محدش ينشن على لوح خشب من مسافة قريبه خصوصآ لو كان الخشب زان هههههههههههههه
لان دى المشكلة
تحياتى................
__________________
Do not despair with life, no life with despair
memo2224 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ما العمل في حال الاصابة بتشنج الرقبة؟ Amer الموضوعات العامه 5 11-11-20 08:15 AM
تحية حب الي هيما 777 Ahmed El Sarky الموضوعات العامه 15 11-09-28 11:02 AM
كيف تحدث نفسك ؟!! ahmedalim الموضوعات العامه 2 11-09-10 03:32 AM
قبل ما تجيب الصقر nilehunter الصيد بالصقور 5 10-09-21 01:08 PM


الساعة الآن 02:49 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir