الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > مقتنيات الاعضاء

مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-03-23, 02:29 AM   #1
احمد فتحي
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 700
معدل تقييم المستوى: 24
احمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى احمد فتحي
افتراضي رد: مسمعتش السؤال ده قبل كده

والله مافيش حاجه اسمها مفتوح من المصدر ولي بيقول انه بيتفتح باليزر معلش احنا مش في امريكا هنا والكلام ده كلام مش صحيح
__________________
احمد فتحي
احمد فتحي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-03-23, 11:25 AM   #2
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: مسمعتش السؤال ده قبل كده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد فتحي مشاهدة المشاركة
والله مافيش حاجه اسمها مفتوح من المصدر ولي بيقول انه بيتفتح باليزر معلش احنا مش في امريكا هنا والكلام ده كلام مش صحيح
مع كامل احترامي لشخص حضرتك
انا ملاحظ ان مافيش اساساً أي كلام عاجب حضرتك
مع العلم إن الناس اللى ردت وأفادت
بحقيقة وجود بعض المسدسات مفتوحة من بلدها
ناس محترمة جدا ومسكت سلاح يمكن حضرتك بتشوفه صور بس
وعارفين كويس هما بيقولوا ايه
وانا بضم صوتي ليهم وبأكد كلامهم ان فعلا فيه مسدسات
تركي كتير بتيجى مفتوحة من المصدر
والمسدسات اللى بتتفتح عند خراط 60 % منها بيبوظ وهو بيتفتح
وبعدين ايه حكاية مافيش ليزر احنا مش امريكا دي ؟؟؟
هو حضرتك دخلت كل مصانع مصر وشفت المخرطة والفريزة بتشتغل ازاى ؟
انا بقول لحضرتك ان فيه مصانع فى مصر كتير
فيها مخرطة كمبيوتر وليزر
وياريت بعد كدة ماتفتيش فى حاجة ماتعرفهاش
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
السؤال ده بتكرر كتير وعوزين اجابات لو سمحت mndo222 محدثات الصوت 10 11-12-15 11:55 PM
انا حسأل السؤال تاني اللاما ولا الستار وايه الفرق مابينهم واشتري اي واحد فيهم ارجو لو سمحتم حد يرد faceoof ادوات الصيد الثقيله 27 11-08-02 06:05 PM
«سوق السلاح» يعيش أزهي عصوره إمبابة وأخواتها تطرح السؤال الصعب حول بيع وشراء البنادق والمسدسات dr_mohasan الصيد العام 2 11-05-11 12:43 PM
يا جماعة ارجو المساعدة .. السؤال عن رمسيس 1 ؟؟ mohammedsub0 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 2 10-07-21 03:36 PM


الساعة الآن 01:16 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir