الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-03-19, 05:40 PM   #1
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
 
الصورة الرمزية dr_mohasan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
Smile رد: مطلوب تليسكوب 3/7/28

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص المنوفيه مشاهدة المشاركة
بص اختلاف الرأى لا يفسد للود قضيه
بس مش معنى كده ان حضرتك تقول عليا بفتى فين الافتاء ده !!!...

السلام عليكم , على فكرة عادل مايقصدش , إعمل حساب ان الكلام عالنت مش بيوضّح انطباعات اللى بيتكلم , ساعات ممكن الهزار يتفهم جد أو العكس , تحيّاتى لحضرتك
__________________

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-03-19, 08:32 PM   #2
قناص المنوفيه
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية قناص المنوفيه
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: المنوفيه
المشاركات: 767
معدل تقييم المستوى: 14
قناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى قناص المنوفيه
Smile رد: مطلوب تليسكوب 3/7/28

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan مشاهدة المشاركة

السلام عليكم , على فكرة عادل مايقصدش , إعمل حساب ان الكلام عالنت مش بيوضّح انطباعات اللى بيتكلم , ساعات ممكن الهزار يتفهم جد أو العكس , تحيّاتى لحضرتك
حصل خير طبعا يا دكتور ومحصلش حاجه اصلا
الاستاذ عادل راجل محترم وصياد كبير و خبير كمان
وفى الاول والاخر هو بيحاول يفيد الناس وجزاه الله كل خير على ده
انا بس اللى زعلنى انه قالى مش بحب الفتى وانا عمرى اصلا
ما بفتى من قال لا أعلم فقد أفتى وافضل ميت مره من الفتوى بدون علم
وسواء فى الصيد او اى حاجه حتى مجال الادويه والطب بصفتى صيدلى اللى بيسألنى
فى شئ ممرش عليا قبل كده بقوله معرفش واسأل فلان عشان ده اعلم منى او متخصص
ساعتها بحس باحترام الناس ليا وكلنا أخوات طبعا فى المنتدى ..
قناص المنوفيه غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-03-19, 08:44 PM   #3
محمد حافظ بك
صياد قديم
 
الصورة الرمزية محمد حافظ بك
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,619
معدل تقييم المستوى: 29
محمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: مطلوب تليسكوب 3/7/28

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص المنوفيه مشاهدة المشاركة
حصل خير طبعا يا دكتور ومحصلش حاجه اصلا
الاستاذ عادل راجل محترم وصياد كبير و خبير كمان
وفى الاول والاخر هو بيحاول يفيد الناس وجزاه الله كل خير على ده
انا بس اللى زعلنى انه قالى مش بحب الفتى وانا عمرى اصلا
ما بفتى من قال لا أعلم فقد أفتى وافضل ميت مره من الفتوى بدون علم
وسواء فى الصيد او اى حاجه حتى مجال الادويه والطب بصفتى صيدلى اللى بيسألنى
فى شئ ممرش عليا قبل كده بقوله معرفش واسأل فلان عشان ده اعلم منى او متخصص
ساعتها بحس باحترام الناس ليا وكلنا أخوات طبعا فى المنتدى ..
الاستاذ عادل فاكهة المنتدي و محدش يزعل منه حصل خير يا ريس
__________________
سبحان الله و بحمده . . . سبحان الله العظيم
محمد حافظ بك غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-03-19, 08:55 PM   #4
قناص المنوفيه
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية قناص المنوفيه
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: المنوفيه
المشاركات: 767
معدل تقييم المستوى: 14
قناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى قناص المنوفيه
افتراضي رد: مطلوب تليسكوب 3/7/28

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك مشاهدة المشاركة
الاستاذ عادل فاكهة المنتدي و محدش يزعل منه حصل خير يا ريس
طبعا دنا حتى اول اما سجلت فى المنتدى ده اول ناس شدتنى صورهم
واحتفظت بيها على جهازى وسخنتنى اطلع اصطاد زى زمان
هو والاستاذ محمد وفيق والدكتور محمد حسن كلهم ناس محترمه بجد ..
قناص المنوفيه غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مطلوب تليسكوب walidazo89 البنادق الهوائيه 9 12-03-09 06:16 AM
مطلوب تليسكوب ناصر محمد البنادق الهوائيه 6 11-09-17 10:43 AM
مطلوب تليسكوب 3.5-10x40 wknm بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 16 11-06-27 09:52 AM
مطلوب تليسكوب احمد فتحي سوق المنتدى 0 11-04-22 11:50 PM


الساعة الآن 07:21 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir