![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: cairo-nasr city
المشاركات: 837
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الهاي باور بروماجنوم
النص نص ماتش انا بال 350 ماجنوم بستخدم البرو ماجنوم و ظابط معايا حلو اوي بس اخويا المهندس شريف صلاح ( ابو ياسين ) معاه 350 ماجنوم و الماتش ظابط معاه بالنسبه للسي اف اكس رويال الكل الجمع على البرو ماجنوم مثل الاستاذ اشرف باهي و الدكتور محمد حسن و انا معاهم وكل ده بالتجربه تقبل تحياتي
__________________
محاسب قانوني و خبير ضرائب "إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ " اشهد ان لا إله إلا الله و ان محمد رسول الله |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| استفسار بخصوص بندقيه جامو سى اف 20 | قناص المنوفيه | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 7 | 12-01-17 12:10 AM |
| سؤال بخصوص wd 40 ؟؟؟ | dido_moheb | الورشة | 18 | 12-01-06 10:08 AM |
| مساعدة بخصوص رش جامو | modmod | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 5 | 11-11-23 01:58 AM |
| رأي من الخبراء بخصوص بندقية جامو ويسبر igt | Mr.M | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 11 | 11-11-17 11:37 AM |
| سؤال عن سعر جامو cfx رويال | Ahmed Badawi | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 4 | 11-07-09 01:59 PM |