![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ابتكارات و اختراعات الاعضاء كل مايتعلق بابتكارات و اختراعات الاعضاء الحصرية فى مجالات الاسلحة بمختلف انواعها |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
ادمن صفحة المنتدى
|
انا عندى فكرة لحضرتك هتريحك من النفخ فى موتور بتاع احواض السمك بيطلع هوا انتا ممكن تركبه مكان الحتة اللى بتنفخ فيها واهو كدا بقى معاك كمبريسور رسمى والنضيف والقوى منو هتلاقيه بعشرين جنيه بس هو الرشاشة دى بتتباع ولا حضرتك عاملها تحياتى
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
هو فعلا قطعه نفس بس حاجه ممتعه لما تعمل اللى بتحبه بايده والرشاشه عند اى موان اسمها رشاشه استر ب3 جنيه وتركبلها اى زجاجه قديمه راجع الموضوع تانى تحياتى
__________________
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رسالة الى المشرفين و الاعضاء و برجاء التثبيت | koko22m | الموضوعات العامه | 8 | 11-12-05 06:20 AM |
| فيدر التثبيت | hazimbk | البنادق الهوائيه | 6 | 11-07-19 09:47 AM |
| برجاء التثبيت: أيهما أفضل؟ | أحمد شلبى | ادوات الصيد الثقيله | 43 | 11-04-30 11:04 AM |
| اعمل اية | خط الصعيد | الورشة | 14 | 10-08-08 12:25 AM |
| اعمل ايه | tito | الورشة | 4 | 10-03-22 02:34 PM |