![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر الجديده
المشاركات: 1,299
معدل تقييم المستوى: 21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
أستاذ عادل اقدر فيك موقفك بس في نقطه مهمه ممكن حضرتك متكونش اخدت بالك منها وبالنسبه للراجل الي انتا قلت انه قالك ان فهيا شرخ لو افتضرنا حسن النيه كتير بيبقا لينا اصدقاء علي المنتدي بس مثلا تجار او مش هورين ومحترفين فالواحد بيبقا عايز يبيع الحاجه لأعلي سعر فلو فرضنا ان حاجه ب 10ج اكيد التاجر او القديم والمحترف هياخدها ب 7ج مثلا والمبتدأ والي مش قديم هياخدها بالسعر المتوسط 9ج او 10ج فأحيانا بيفضل بيعها لواحد عادي لان اغلبنا بيبقا جايب الحاجه ودافع فيها مبلغ وعايز لما يبيعها يبيعها بسعر كويس لان الجنيه بيفرق وحب لأخيك ما تحب لنفسك ممكن يكون الراجل مرضاش يبعهالك لانك بتتكلم في سعر قليل وبعهالي انا كل شيء وارد وبتحصل كتير والبيع والشرا مفيهوش زعل اكيد انتا كمان لو جايب حاجه ب 10ج وعايز تبيعها ب 8 وواحد قالك اخدها ب 5 اكيد مش هتبقا مبسوط وفي نفس الوقت لو حد قالك 8 اكيد هتبعها للراجل الي قالك 8 الواحد بيبيع بندقيه عشان يجيب حاجه احسن او يفك سزنقه فاكيد محتاج كل جنيه فارق بس انا فعلا اعرف ناس الواحد يبقا عارض الحاجه ب 10ج واحد يقله 5 جنيه وبصراحه لما الواحد بيتزنق بيبيع مبتبقاش فارقه وكله عن تراضي |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القطاميه
المشاركات: 3,916
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
فسصل باشا انت برده فهمتنى غلط وانا مش بتاجر ولا ببخس الناس اشيائها وانا مش داخل هنا عشان زعلان ان الراجل مبعهاليش عشان لو على الكرال انا اكتر واحد جاب وغير كرال فى المنتدى والحمد لله من خشب لرمايه لغيره لغيره واحب اقولك ان صاحب البندقيه الاصلى بعد موضوعك ده اكدلى الكلام يعنى مش كان بيزوغ منى عشان فرق التمن وقالى انك انت اللى حدت تمن البندقيه وانهه مختلفش معاك فى حاجه وانا مش بطفشلك زباينك يا أ/فيصل انا بس اللى زعلنى انك كاتب ان البندقيه مفكوكه ومتشحمه ومتظبطه يعنى انت فكتها وظبتطها يعنى اكيد شوفت الشرخ لان الراجل حلفلى انه وهوه بيربط المسمار اللى قدام سمع فرقعه فى الربط فاللى زعلنى وخصوصا منك انك مكتبتش الحته ديه خصوصا انك كاتب انها متشحمه ومتظبطه فالمفروض والطبيعى جدا انى افهم انك فكيتها وظبطتها يبقى شوفت الشرخ ولو انت بتقول انها متظبطه بناءا على كلام صاحبها يبقى من الاولى انك متقولش فى التعليق السابق لازم الواحد يشوف الحاجه قبل ما يتكلم وانت بتعمل كده على العموم حصل خير وربنا يكرمك فى بيعها بدل انت حسن النيه ويوفق كل واحد لما فيه الخير ارجو انك برده متخدش كلامى على الجانب الشئ
__________________
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))
اللهم انى استغفرك واتوب اليك *اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت * |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مثلث برمودا
المشاركات: 2,153
معدل تقييم المستوى: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
استاذ فيصل المسدس دا طول عمره عند المدمر مفتوح ب1250 وحضرتك كنت بتقول لواحد فى موضوعك سعره 1700 مقفول
وحضرتك عارف ان الساقيه كله عيوب والمسدس دا بالذات الساقيه بترحل لوحدها عموما خلى بالك المره القادمه - على فكره انا عندى كلمتين لازم اقولهملك وماتزعلش اسعارك مابتعجبنيش - وخياليه
__________________
انتهى زمن الفرسان(لم تنقرض الخيول ) لكن انقرض الفرسان |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عايز بندقيه كرال تركي فيبر | Mohamed omer | البنادق الهوائيه | 6 | 13-12-23 03:57 PM |
| مطلوب بندقيه كرال | الورشه الفنيه | البنادق الهوائيه | 0 | 11-11-13 12:49 PM |
| مطلوب بندقيه كرال او بام نمرة 2 | well12m | البنادق الهوائيه | 37 | 11-09-20 05:02 PM |
| ايه هيا اقوى بندقيه كرال؟ | المايستروو | الصيد العام | 28 | 11-09-11 02:14 AM |
| سؤال عن بندقيه كرال + سكوب | أحمد رفعت والي | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 11 | 11-07-28 08:16 PM |