![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهرة
المشاركات: 51
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
استاذ احمد
شكرا جدا على اهتمامك وردك انا فهمت من كلامك كدة ان اللى بيتباع فى المحلات هالاقيه كله مقفول وانا ممكن افتحه عن اى حد او انى اشتريه مفتوح من تاجر من تجار المنتدى هنا بس مش هايكون مفتوح فى اى محل ولا هايكون مفتوح من المصدر اصلا صح كدة ؟؟؟ طيب انت حضرتك ترشحلى ايه علما بانى شوفت المسدس الساقيه اللى كنت بقول عليه هو ايكول فايبر 2.5 تركى لونه فضى وحسب كلام صاحبه انه بيضرب بلى انا لسه ماجربتوش فى ضرب البلى بس هاجربه قبل ماشتريه ان شاء الله وهو عارضه على 1400 جنيه بس انا حاسس ان السعر عالى اوى لما دورت على اسعاره على النت ايه راى حضرتك فى المسدس دة هل كويس ولا لا وسعره مناسب ولا انزل فيه وطلقاته عادية ولا ليه طلقات مخصوصه ؟ |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ريتاى بارون مفتوح من المصدر | MAGNUM 350 DIANA | ادوات الصيد الثقيله | 7 | 12-03-06 10:44 AM |
| للبيع ريتاي بارون مفتوح | sisso85 | محدثات الصوت | 9 | 12-02-10 02:37 AM |
| للبيع ريتاي بارون مفتوح | sisso85 | محدثات الصوت | 1 | 12-02-09 07:21 AM |
| للبيع ريتاي بارون مفتوح | sisso85 | محدثات الصوت | 0 | 12-02-08 04:17 PM |
| مطلوب ريتاى بارون مفتوح | الشبح المصرى | محدثات الصوت | 2 | 11-07-14 03:54 PM |