![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 94
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
الاخ الفاضل اشكرك علي ردك ولكن المشكلة ان البندقية لازم تكون صح يعني ماينفعش تنشن فوق الهدف ب10سم الحكاية ان فية عيب انا مش عارفة لان المفروض نطبق قاعدة التنشين ولما تعلي او توطي الناشنكاه الخلفي يجي معاك فوق او تحت علما بأن الماسوره مضبوطة والناشنكات مضبوطه يبقي العيب فين هذا مانبحث عنه
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد نشيط
|
اقتباس:
العيب ده اذاكان انت متاكد من النشان مظبوط يبقا 1/ المسافه النتا بتضرب منها قد اى بالمتر ؟ 2/ ممكن البدقيه تكون ضعيفه او بتنفس عشان كده بتضرب تحت الهدف. 3/ الرمسيس عمومآ مداها 15ال 20 متر يريت تظبت النشان على المسفات دى مش اكتر يعنى لو زادة عن المسافات دى اكيد الاصابه هتكون تحت الهدف تحياتى.................. |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أعلان لكن غريب جدا | ahmedmh_ali | الموضوعات العامه | 15 | 11-08-12 01:59 AM |
| رش غريب مشوفتوش قبل كده | sultan | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 18 | 11-06-12 07:40 PM |
| بندقية من نوع غريب !!!! | ahmadkhalaf | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 18 | 11-05-12 04:01 PM |
| طلب غريب جدا | saherm | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 2 | 11-02-27 10:15 PM |