![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#7 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 366
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
اولا لازم تقراء جزاء من صورة ياسين و بالاخص بسم الله الرحمن الرحيم (فاغشيناهم فهم لايبصرون ) صدق الله العظيم هنا يا معالى الباشا الى كاتب الموضوع و الاستفسار اعرفك ببلدنا الحبيبة مصر هنا الامور ماشية بالبتنجان اة دى انشاء الله عملة جديدة هتنزل اعتقد بعد اضمحلال عصر الكوسة يعنى بالمختصر المفيد محدش فاهم حاجة و الله ممكن تستورد صواريخ طالما الباشا الى فى الجمارك متظبط و الدنيا تمام ام بقا لو مراتة مزعلاة فا لوجيت تستورد قلم يقولك دة صاروخ بيهدد الدولة فانت وحظك يا برنس سامحونى علشان انا بعانى منهم
__________________
نحن بالله عزنا *** وبالنبي المقرب بهما عز نصرنا *** لا بجاه ومنصب من اراد ذلنا *** من قريب واجنبى سيفنا فيه قولنا *** حسبنا الله والنبى |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حل نهائى فى مشكله الاستيراد بس عايز رجاله | قناص مصرى | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 13 | 11-12-04 06:12 PM |
| لمن يريد الاستيراد | kiko_2015 | الموضوعات العامه | 4 | 11-09-24 12:10 PM |
| مساعدة في الاستيراد والتصدير | mido | الموضوعات العامه | 2 | 11-08-20 04:16 PM |
| الاستيراد شغال | smsmn8888 | الصيد العام | 6 | 11-03-30 04:21 PM |
| ذهابي لقرية البضائع ومشكلة الاستيراد من الخارج | wegdan12345 | الصيد العام | 23 | 10-12-16 11:12 PM |