الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-02-22, 04:02 PM   #1
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى
افتراضي رد: رش ديابلو

بص يا زعيم اول حاجة دية ارازق بتاعة ربنا لو ليك رزق وضربت الحمامة او اليمامة ووقعت جوة بلكونة صدقنى هتطير تانى وتوقع امامك انا شخصيا حصل الموضوع دة معايا مرتين بعد الحمامة ما توقع جوة بلكونة القيها طارت ووقع امامى سبحان الله
تانى حاجة هتضرب فين فى جسم اليمامة او الحمامة او اى طير
1-الراس
2-الصدر
3-الجناح
4-الرقبة
5-اعلى الظهر(القفا)
دول اهم 5 اماكن لو ضربت فى اى مكان تانى احتمال 99.9 هيطير
نسيت برضة يفضل ضرب الحمام فى الراس او الجناح علشان الحمام البرى صدرة بيكون قوى جدا تحس انة بيلعب حديد وومكن برضة ياخد الرسية ويطير
__________________


سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-22, 05:55 PM   #2
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: رش ديابلو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud مشاهدة المشاركة
بص يا زعيم اول حاجة دية ارازق بتاعة ربنا لو ليك رزق وضربت الحمامة او اليمامة ووقعت جوة بلكونة صدقنى هتطير تانى وتوقع امامك انا شخصيا حصل الموضوع دة معايا مرتين بعد الحمامة ما توقع جوة بلكونة القيها طارت ووقع امامى سبحان الله
تانى حاجة هتضرب فين فى جسم اليمامة او الحمامة او اى طير
1-الراس
2-الصدر
3-الجناح
4-الرقبة
5-اعلى الظهر(القفا)
دول اهم 5 اماكن لو ضربت فى اى مكان تانى احتمال 99.9 هيطير
نسيت برضة يفضل ضرب الحمام فى الراس او الجناح علشان الحمام البرى صدرة بيكون قوى جدا تحس انة بيلعب حديد وومكن برضة ياخد الرسية ويطير
كلام سليم %100. بارك الله فيك ياأستاذ محمد.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-22, 09:14 PM   #3
omarara
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية omarara
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: 6 أكتوبر
المشاركات: 624
معدل تقييم المستوى: 45
omarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر به
افتراضي رد: رش ديابلو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud مشاهدة المشاركة
بص يا زعيم اول حاجة دية ارازق بتاعة ربنا لو ليك رزق وضربت الحمامة او اليمامة ووقعت جوة بلكونة صدقنى هتطير تانى وتوقع امامك انا شخصيا حصل الموضوع دة معايا مرتين بعد الحمامة ما توقع جوة بلكونة القيها طارت ووقع امامى سبحان الله
تانى حاجة هتضرب فين فى جسم اليمامة او الحمامة او اى طير
1-الراس
2-الصدر
3-الجناح
4-الرقبة
5-اعلى الظهر(القفا)
دول اهم 5 اماكن لو ضربت فى اى مكان تانى احتمال 99.9 هيطير
نسيت برضة يفضل ضرب الحمام فى الراس او الجناح علشان الحمام البرى صدرة بيكون قوى جدا تحس انة بيلعب حديد وومكن برضة ياخد الرسية ويطير
والله انا عارف انها ارزاق طبعاً بس حضرتك عارف احنا بناخد بالاسباب برضه
احنا بنضرب ويدوبك نجيب واحدة تانية نلاقى التانية واقعة وسبحان الله بيكون فيه قطط ومش واخدين بالهم وعلى فكرة انا مش بزعل خالص من الموضوع ده لأنى عارف ان ده هيبقى رزق يا قطه يا صقر
وسبحان الله انا شفت المنظر ده اول لما بدأت اصطاد جبت حمامه من فوق عماره واخدتا وقعدت فى مكانها متحركتش وشايفها على الصور ومش عارف اعمل ايه وكنت زعلان جداً وكل شويه الف واحاول اطلع ومش نافع وبعدين لسه بقول لإبن عمتى سيبك يمكن ربنا قاسمها لطير والله لسه مكملتش الجملة قدامنا صفر نزل خدها واتكل على الله
اما الاماكن الحساسة ديه حضرتك عارف من 30 ولا 40 متر اليمامة يدوبك خلاص مش باين منها غير حاجة بسيطه يعنى مش هعرف انشن على مكان بعينه
بس الف شكر ياباشا على المعلومات القيمة وانا الحمدلله نزلت جبت رمايه لأنى مش لاقى مارسمان خالص انا شايفه بجد اجمد رش ضربت بيه من ساعت مبدأت
omarara غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
رش ديابلو نمره 2 وليدخليل صديق البنادق الهوائيه 8 11-08-25 02:57 AM


الساعة الآن 09:38 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir