![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
الادارة العليا
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بص يا زعيم اول حاجة دية ارازق بتاعة ربنا لو ليك رزق وضربت الحمامة او اليمامة ووقعت جوة بلكونة صدقنى هتطير تانى وتوقع امامك انا شخصيا حصل الموضوع دة معايا مرتين بعد الحمامة ما توقع جوة بلكونة القيها طارت ووقع امامى سبحان الله
تانى حاجة هتضرب فين فى جسم اليمامة او الحمامة او اى طير 1-الراس 2-الصدر 3-الجناح 4-الرقبة 5-اعلى الظهر(القفا) دول اهم 5 اماكن لو ضربت فى اى مكان تانى احتمال 99.9 هيطير نسيت برضة يفضل ضرب الحمام فى الراس او الجناح علشان الحمام البرى صدرة بيكون قوى جدا تحس انة بيلعب حديد وومكن برضة ياخد الرسية ويطير
__________________
![]() سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
خبير اسلحه .& عضو ذهبى
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: 6 أكتوبر
المشاركات: 624
معدل تقييم المستوى: 45 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
احنا بنضرب ويدوبك نجيب واحدة تانية نلاقى التانية واقعة وسبحان الله بيكون فيه قطط ومش واخدين بالهم وعلى فكرة انا مش بزعل خالص من الموضوع ده لأنى عارف ان ده هيبقى رزق يا قطه يا صقر وسبحان الله انا شفت المنظر ده اول لما بدأت اصطاد جبت حمامه من فوق عماره واخدتا وقعدت فى مكانها متحركتش وشايفها على الصور ومش عارف اعمل ايه وكنت زعلان جداً وكل شويه الف واحاول اطلع ومش نافع وبعدين لسه بقول لإبن عمتى سيبك يمكن ربنا قاسمها لطير والله لسه مكملتش الجملة قدامنا صفر نزل خدها واتكل على الله ![]() اما الاماكن الحساسة ديه حضرتك عارف من 30 ولا 40 متر اليمامة يدوبك خلاص مش باين منها غير حاجة بسيطه يعنى مش هعرف انشن على مكان بعينه بس الف شكر ياباشا على المعلومات القيمة وانا الحمدلله نزلت جبت رمايه لأنى مش لاقى مارسمان خالص انا شايفه بجد اجمد رش ضربت بيه من ساعت مبدأت |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رش ديابلو نمره 2 | وليدخليل صديق | البنادق الهوائيه | 8 | 11-08-25 02:57 AM |