الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > صور وفيديو الصيد ورحلاته

صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-02-16, 11:02 PM   #1
fadeel79
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية fadeel79
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: القاهرة - عين شمس
المشاركات: 976
معدل تقييم المستوى: 107
fadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: محدش يستهزأ بالمعادي..كانت طلعة كويسة

المعادى بندقية جميلة وعفية بس سعرها غالى حبتين وزى ما الاخوه قالوا الرك الاكبر على الصياد وانا عجبانى فكرة تغيير الرش حسب الطريدة وحسب المسافة وانا شخصيا كنت بعمل كده مع الرمسيس لو المسافة قريبة بستخدم الماتش ولو المسافة بعيدة يبقى ماستر بوينت .

بالتوفيق فى الطلعات الجاية ان شاء الله
__________________
قال الله تعالى فى اواخر سورة الكهف ( قُل هَل نُنَبِّئُكُم بِالأَخسَرينَ أَعمالًا ﴿103﴾ الَّذينَ ضَلَّ سَعيُهُم فِي الحَياةِ الدُّنيا وَهُم يَحسَبونَ أَنَّهُم يُحسِنونَ صُنعًا ﴿104﴾ أُولـئِكَ الَّذينَ كَفَروا بِآياتِ رَبِّهِم وَلِقائِهِ فَحَبِطَت أَعمالُهُم فَلا نُقيمُ لَهُم يَومَ القِيامَةِ وَزنًا ) صدق الله العظيم

محمد مصطفى ( فضيل )
fadeel79 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-17, 10:06 AM   #2
محمد حافظ بك
صياد قديم
 
الصورة الرمزية محمد حافظ بك
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,619
معدل تقييم المستوى: 29
محمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: محدش يستهزأ بالمعادي..كانت طلعة كويسة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79 مشاهدة المشاركة
المعادى بندقية جميلة وعفية بس سعرها غالى حبتين وزى ما الاخوه قالوا الرك الاكبر على الصياد وانا عجبانى فكرة تغيير الرش حسب الطريدة وحسب المسافة وانا شخصيا كنت بعمل كده مع الرمسيس لو المسافة قريبة بستخدم الماتش ولو المسافة بعيدة يبقى ماستر بوينت .

بالتوفيق فى الطلعات الجاية ان شاء الله
شكرا يا ريس علي مداخلتك الجميلة و انا دايما مش بشجع شراء المعادي من الانتاج الجديد لغاية اخر 10 سنين لانه تعبان جدا جدا و بينزل غالبا ماسورته معووجة من الاصل
__________________
سبحان الله و بحمده . . . سبحان الله العظيم
محمد حافظ بك غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مسدسات صوت بأسعار كويسة ديلر سلاح ادوات الصيد الثقيله 0 12-01-27 10:00 PM
كانت أيام جميلة osha966 ادوات الصيد الثقيله 4 11-08-20 05:51 PM
مين احسن محل واسعاره كويسة احمد عزيز البنادق الهوائيه 20 11-07-24 12:42 AM
للناس الي كانت بتسال على مطروح gamopt80 الصيد العام 3 11-06-18 07:30 PM
رحلة صيد حقيقى كانت مستقزة مصطفى قناص الليل صور وفيديو الصيد ورحلاته 49 11-02-17 02:19 PM


الساعة الآن 01:12 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir