![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صيد السمك معلومات عن انواع الاسماك وكيفيه واماكن الصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#12 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 159
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() |
السلام عليكم
جميه جدا لغير محبى الصيد اللى زى حالاتى لانى ما عنديش صبر استنى لما السمك يمسك الصناره بس ممكن الواحد يحط الماكينه ويروح يصطاد يمام ويرجع يلم السمك فى الاخر وياسلام بقه لو اليمام بالرليموت كنترول ---- يعنى اليمامه تحط نفسها قبال النشان وتقولك كده كويس ولا اجى يمين شويه؟ وبعدين انته تضرب انا بهزر ما حدش يزعل منى كانت مجرد دعابه |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|