الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-02-13, 06:13 PM   #1
ابو مصطفى
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: دمياط
المشاركات: 21
معدل تقييم المستوى: 6
ابو مصطفى مستواه غير معروف
افتراضي رد: رخصه حمل مسدس صوت بختم وزاره الداخليه

افهم من كده ان القانون بيجرم حمل سلاح صوت معدل لاطلاق البلى ------ولا انا الا ما فهمتش ----حد فاهم يفهمنه --انا عارف ان حمل محدث الصوت مش جريمه ولا اى حاجه ---ال مش فهمه لو معدل لقذف البلى



الحمد لله على نعمه الاسلام وكفى بها نعمه
ابو مصطفى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-14, 05:58 AM   #2
قناص الظلم
عضو مميز
 
الصورة الرمزية قناص الظلم
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مثلث برمودا
المشاركات: 2,153
معدل تقييم المستوى: 32
قناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: رخصه حمل مسدس صوت بختم وزاره الداخليه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مصطفى مشاهدة المشاركة
افهم من كده ان القانون بيجرم حمل سلاح صوت معدل لاطلاق البلى ------ولا انا الا ما فهمتش ----حد فاهم يفهمنه --انا عارف ان حمل محدث الصوت مش جريمه ولا اى حاجه ---ال مش فهمه لو معدل لقذف البلى



الحمد لله على نعمه الاسلام وكفى بها نعمه
ايوه يابو مصطفى يجرمه كسلاح مصقول الماسوره من الداخل ولكن برائته سهله جدا ومش هاينفع اقولك والا هاتلاقى تعديل من الوزاره لهزه القوانين غدا او بعد غد تقريبا فهمتنى صح
__________________
انتهى زمن الفرسان(لم تنقرض الخيول ) لكن انقرض الفرسان
قناص الظلم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-14, 07:16 AM   #3
ahmedmh_ali
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ahmedmh_ali
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 4,166
معدل تقييم المستوى: 33
ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmedmh_ali
افتراضي رد: رخصه حمل مسدس صوت بختم وزاره الداخليه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم مشاهدة المشاركة
ايوه يابو مصطفى يجرمه كسلاح مصقول الماسوره من الداخل ولكن برائته سهله جدا ومش هاينفع اقولك والا هاتلاقى تعديل من الوزاره لهزه القوانين غدا او بعد غد تقريبا فهمتنى صح
يعنى يا برنس وقت الحبسة نديك ألو
__________________




Smile ... tomorrow may be worse

فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..

™ AHMED ALI ™



THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF



الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا


ღ ♥ ♥ ღ
ahmedmh_ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-15, 05:52 AM   #4
قناص الظلم
عضو مميز
 
الصورة الرمزية قناص الظلم
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مثلث برمودا
المشاركات: 2,153
معدل تقييم المستوى: 32
قناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: رخصه حمل مسدس صوت بختم وزاره الداخليه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali مشاهدة المشاركة
يعنى يا برنس وقت الحبسة نديك ألو
لو انت مش هارد على تلفونك
__________________
انتهى زمن الفرسان(لم تنقرض الخيول ) لكن انقرض الفرسان
قناص الظلم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
(الداخليه والمجلس ) كدب على كبير pooforever_2010 الموضوعات العامه 16 12-02-07 04:34 PM
رعب الضباط من كلام احد الثوار لجنود تأمين وزاره الدفاع NEW_Year الموضوعات العامه 5 12-02-04 05:44 PM
نداء الى نصاره مصر sadaany الموضوعات العامه 13 11-11-15 11:40 PM
ما هو نوع الزيت المستخدم فى الجلبه الداخليه amr naser بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 2 11-06-24 02:23 PM
سؤال هو موضوع معدل تقييم المستوى بيتم ازاي يعني mexcano الصيد العام 2 11-06-19 08:34 AM


الساعة الآن 01:05 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir