![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |
|
صياد متقدم
|
اقتباس:
ثانيا اة صحيح هو بيتاكل ؟؟؟؟ طيب ميتاكلش لية ؟؟؟؟ من الفواسق؟؟؟ لاء طبعا اله امال اية من الجوارح ؟؟؟؟؟؟ برضة لاء يبقا بياكل جيفة ؟؟ لاء دا بياكل سمك امال اية فى اية او نص او حديث شريف بيحرم اكلة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لا لا برضة ما فيش طيب طعمة وحش؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لاء هو بس عايز تنظيف بطريقة معينة ويبقا تمام يعنى بيتاكل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انا عن نفسى هصتادة وهكلة ومحدش يسالنى تانى فى الموضوع دة اللى مشعايزة يسيبة وانا هصتادة لان انا تعبت من الاجابة على السؤال دة بصراحة وانا مش هصورهولكم تانى
__________________
[خذ القناعة من دنياك وارضَ بها.... لو لم يكن لك إلا راحة البدن يا نفس كفي عن العصيان... واكتسبي فعلا جميلا لعل الله يرحمني يانفسُ ويحكِ توبي واعملي حسنا... عسى تُجازين بعد الموت بالحسنِ |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القطاميه
المشاركات: 3,916
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
الناس عاوزه تستفاد بس وتعرف جعله الله فى ميزان حسناتك وجزاك خير على نقل العلم
__________________
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))
اللهم انى استغفرك واتوب اليك *اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت * |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد متقدم
|
مساء الخير يا عادل باشا معلش اعزرنى لانى جوبت على السؤال دة اكتر من 100 مرة ومن كتر الكلام حسيت انى بعمل جريمة كل ما اصتادة تحياتى للجميع
__________________
[خذ القناعة من دنياك وارضَ بها.... لو لم يكن لك إلا راحة البدن يا نفس كفي عن العصيان... واكتسبي فعلا جميلا لعل الله يرحمني يانفسُ ويحكِ توبي واعملي حسنا... عسى تُجازين بعد الموت بالحسنِ |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ما حكم الصيد او الزبح فى حال الجنابه | ابو مهند | الصيد العام | 12 | 12-02-01 08:26 AM |
| طلعتين الصبح والعصر | Masterssss | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 46 | 11-12-31 09:37 AM |
| بعض مهارات الصيد التى لا تمس الصبد بصله | hoka | الصيد العام | 43 | 11-09-03 08:25 PM |
| الشبح المصرى | محمود70 | الموضوعات العامه | 9 | 11-08-22 10:39 PM |
| حكم الصبد فى الاشهر الحرم | سيدخالد | الصيد العام | 4 | 11-05-28 12:45 PM |