![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2008
المشاركات: 334
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
ما تحيروناش .....
يعني اعمل ايه انا اصلا مش عندي منجله
__________________
venatic13@yahoo.com |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: May 2008
المشاركات: 231
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() |
اقتباس:
من غير منجلة طول عمرى ومن سنين انا لسة عامل المنجلة جديد واستخدمتها مرة واحدة المهم انا عايز اوضح ان فى فرق كبير جدا بين سوستة الديانا وسوستة النوريكا الجيت مثلا لانى فرق الحجم الضعف الديانا سوستتها قطرها قطر السيليندر بتاع الجيت هى اساسا قطرها اكبر من قطر بستم الجيت وممكن تتخيلوا فرق حجم وسمك معدن سوستة الديانا لانها 33 حلقة وسوستة الجيت 44 حلقة ورغم كدة سوستة الديانا نفس الطول يعنى اكيد الديانا هتكون اصعب بكتير فى كبس سوستتها من النوريكا ورغم كدة انا بركب سوستة الديانا لوحدى دون مساعدة وبسهولة والتشحيم بيكوت كل حوالى 3 اشهر او بعد ضرب 3000 طلقة بالسلاح وانت ممكن تضيف زيت محرك بمعدل نفطة واحدة كل 50 طلقة مش هتحتاج التشحيم غير بعد فترة اكبر من اللى ذكرتها التعديل الأخير تم بواسطة steyr68 ; 08-10-28 الساعة 09:24 PM |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سؤال عن تحميل الصور | hisham | الصيد العام | 4 | 10-08-10 05:06 AM |
| بعض الصور فى برك 6 اكتوبر | madkour | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 6 | 09-12-14 09:53 AM |
| بعض الصور فى رحلات مختلفة | madkour | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 9 | 09-12-09 08:34 PM |
| فين الصور يا جماعه | charesma | الصيد العام | 1 | 09-11-14 04:40 PM |
| عرض الصور | عاصــم الشبراوينــي | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 9 | 09-01-29 09:48 PM |