![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
|
اولا الف شكرا ع الاعتذار وحضرتك غلط فيا بالفعل
ثانيا انا والله ما اخدت حد ف صفي وانا مقولتش كدا انتا جبت الكلام دا منين انا ذكرت اللي اتعاملت معاهم عشان لو حد حب يسأل على مواعيدي وحوار قفل الموبايل ثالثا لو قريت اللي انتا كتبته دا هتلاقي ان انا معروف والناس عارفاني وانتا اتهمتني وحططني ف موضع شبهه رابعا هو لو حكى وكدبني انا معايا رسايل الموبايل ورسائل الخاص خامسا خلاص مش زعلان ولا حاجة
__________________
✔ Professional Hunter Vertified ║▌│█│║▌║││█║▌║▌▌ لــــــــــافـــيــنــي ســـلــاح وعــد الجـــثــث
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 181
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
اعتبر اللي حصل كان عشان نبقي صحاب ولاتزعل نفسك لاياباشا وحقك عليا وادي راسك ابوسها
__________________
ياريت ناخد بالنا عند الحلف بالله نكتب والله ولا نكتب واللهي من المصائب ان نخطيء في اسم خالقنا |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
وان شاء الله اشوفك ف اقرب وقت
__________________
✔ Professional Hunter Vertified ║▌│█│║▌║││█║▌║▌▌ لــــــــــافـــيــنــي ســـلــاح وعــد الجـــثــث
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| السلام عليكم , مهم جدا ارجو المساعده من كل ذي خبره | nightrider | محدثات الصوت | 19 | 11-06-19 07:57 AM |
| السلام عليكم ارجو الافاده | احمد هاشم | الصيد العام | 4 | 10-12-11 09:44 AM |
| السلام عليكم | feto | سوق المنتدى | 0 | 10-05-30 01:59 PM |