![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: K.S.A
المشاركات: 392
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
احنا كل حاجة بنجيبها على الشرطة والجيش ماشي معاكم لو هما متؤاطين فى موضوع الاستاد زى مابتقولوا بس ليه بقى محدش جاب سيرة الموضة الجديدة اللى اخترعها الالتراس و الواايت نايتس واللى هى الكمائن كانوا كل مجموعة بيكمنوا لجروب من المجموعة الاخرى وشغل ضرب وياخدوا الفانلات دليل انتصار وطبعا سلوك قمة فى الغباء واعذرونى ممكن اى كان اللى مسئول عن موضوع استاد بورسعيد استوحى اللى حصل من الكلام الفارغ ده طبعا مع الفارق .... احنا ليه ماتكلمناش على الموضوع ده لما بداء يحصل سلوك مشين وتفكير غريب ولا ده كمان الحكومة هى اللى خلتهم يعملوا كده
ياريت الاخوة اللى كل ماحاجة تحصل يقولوا نظرية المؤامرة والعسكر السبب وبيسيبوا التغيير اللى حاصل فينا احنا بسبب اداركنا ان الأمن موش شغال كويس وان الواحد ممكن يعمل جريمة وفوضى ويهرب من العقاب |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 367
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
هيحصل زى الحصل عند الداخليه و مليونيات وكلام فارغ وقله ادب و هيقولو ان الرئيس ده من فلول النظام السابق زيه زى الجيش و الشرطة كدة وشكرا لمعاليك على رايك
__________________
سبحان الله وبحمدة , سبحان الله العظيم تسلمي يا مصر انني الفدا/ بيدي ان مدت الدنيا يدا/ابدا لن تستكيني ابدا/انني ارجو مع اليوم غدا/ ومعي قلبي وعزمي للجهاد /ولقلبي انت بعد الدين دين / لكي يا مصر السلامة / وسلامة يا بلادي / ان رمى بحر سهامه /أتقيها بفؤادى / واسلمى في كل حين المجموعه 73 مؤرخين http://group73historians.com/category تحياتى ودعائى لكل اخوانى بالمنتدى (اخوكم احمد الكفافى)
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| متابعة من احداث القتل في بورسعيد | Karim Eid | الموضوعات العامه | 10 | 12-02-02 10:25 AM |
| الفاتحه على روح شهداء مجزره بورسعيد | amr naser | الموضوعات العامه | 2 | 12-02-02 10:20 AM |
| استفتاء عن افضل احداث فى 2011 ..... | dr_mohasan | الموضوعات العامه | 4 | 12-01-01 10:52 PM |
| الليلة عيد (جلال خليفة) في بورسعيد | Mo7a | الصيد العام | 20 | 10-11-13 05:36 PM |