الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-02-02, 11:17 AM   #11
أحمد عطاالله إبراهيم
صياد قديم
 
الصورة الرمزية أحمد عطاالله إبراهيم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,612
معدل تقييم المستوى: 21
أحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: الخلاصه في احداث بورسعيد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة h_srm مشاهدة المشاركة
سوس ايه وحيط ايه ومش بيفهموا ايه ياسيدي من كان يؤمن بالله واليوم الآخر فليقل خير أو ليصمت, يعني ايه بتوع بورسعيد مش بيفهموا أساساً؟؟ أتق الله

الجماهير في كل محافظة زي الزفت ما جماهير الاهلي السنة اللي فاتت جت وكسرت محطة قطر بورسعيد وجماهير الزمالك من سنة برضوا او اقل نزلوا الملعب وكسروا المدرجات وجماهير المحلة كسروا الاستاد وجماهير الاسماعيلي اقتحمت الملعب.. اتق الله واتكلم على صعيد حاجة اسمها البلد والحق الله يلعن ابو الكورة يا اخي

زمان كنا دولة اسلامية واحدة دلوقتي حتت ونتف دول دلوقتي ايه هنقول بورسعيدي واسماعلاوي واسكندراني وبعدين؟؟؟

انت عمال تتكلم على الحيط ومجلس العار والشرطة الشرطة حرامية الشعب وفساد مندس بين الشعب والجيش بريء من مجلس العار لانهم بينفذوا اوامر قادتهم الاراطيس اللي مولعين في البلد وكل ما ميعاد تسليم السلطة يجي هيعملوا اكتر من كدة

وقانون الطواريء اللي مجلس الشعب شاله واتكدروا مجلس العار ده بعديه تاني يوم حوادث سرقة بالاقتحام لبنوك ومؤسسات واي انسان بيفهم يقولي ايه الفرق بين قانون الطواريء وهو متفعل و وهو معطل؟؟؟ ما السنة اللي فاتت كلها قانون طواريء الامن زفت


عايزين يخلونا نقول الثورة هي السبب بس مش هيتقال ولو بقينا مليشيات كشعب لان معانا الحق نعيش بني ادمين ما نعيش روسنا مدلدلة في الارض كله يضربنا على قفانا


وأيوة المجلس العار المسئول عن كل ده, ده اذا كان مش هو اللي وراه وبينفذه زي ما حصل في ثورة 52 ومحمد نجيب ولا مش فاكر سيادتك؟؟؟؟

لكن وقتها المجلس العسكري كان فيه شرفاء دلوقتي كلهم امتداد لمبارك واحد فضل تحت رجليه 22 سنة بيحاكمه على سرير ونظارة شمس وولاده بكراسي ومسجون اللي هو العادلي اللي قتل وشرد وعذب الناس ماسك شنطة ولا كأنه رايح محاضرة

ايوة هكرر هما المسئولين عن كل ده الشرطة كل قيادتها الوسخة زي ما هي والمجلس العار زي ما هما مش هيتغيروا على امل ان الشعب يستسلم

بس مش هيحصل


واهل بورسعيد اللي بتقول مش بيفهموا دلوقتي عاملين مسيرات ومظاهرات وبتقول الامن خرب بيوتنا والثورة مستمرة وهتفضل مستمرة وهنطهر الشرطة باذن الله واي مؤسسة فيها اوساخ منها المجلس العسكري لانهم مش عايزين ينضفوا


ولو هتقولي الناس غاويين مشاكل طب مين قتل الناس في محمد محمود ورئاسة الوزرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الناس برضوا وكان ماتش كمان والبورسعيدية فيه لانهم مش بيفهموا؟؟؟؟


ومبارك الله يلعنه قال الفوضى او الاستقرار ومجلس العار امتداد ليه بس نهايته قربت باذن الله
++++++++++++1
__________________
Alex Hunter
أحمد عطاالله إبراهيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
متابعة من احداث القتل في بورسعيد Karim Eid الموضوعات العامه 10 12-02-02 10:25 AM
الفاتحه على روح شهداء مجزره بورسعيد amr naser الموضوعات العامه 2 12-02-02 10:20 AM
استفتاء عن افضل احداث فى 2011 ..... dr_mohasan الموضوعات العامه 4 12-01-01 10:52 PM
الليلة عيد (جلال خليفة) في بورسعيد Mo7a الصيد العام 20 10-11-13 05:36 PM


الساعة الآن 09:03 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir