![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: المحله الكبره
المشاركات: 545
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
بس العيب انك تبيع مسدس ب 3500 جنيه ايا كان يعني وعلي فكره الاستاذ ابراهيم الي سخنك عشا يسوق مسدسه هوه عارضه بقاله اكتر من شهر ومحدش رضي يشتري بالسعر ده لما تبقا عارف ان المسدس 2500 جنيه وهتعد شهر علي ما تبيعه شكرا يجماعه
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: Cairo
المشاركات: 340
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
ايوا فعلا فعلا : استاذ / هيما سخنى واستاذ / محمد ابو سيف سخنى برضوا واستاذ / خالد حامد سخنى واستاذ / هانى سخنى كمان واستاذ / احمد عطالله ابراهيم و برضوا العرض مستمر على 3500 جنيه ..عشان خاطرك انت بس .. وبفضل الله بيجيلى عروض على الخاص احلى بكتير واسعار اعلى وانا هختار المناسب منهم بأذن الله متشغلش بس انت بالك ......... نورت الموضوع (( قال عيب قاال )) ... ربنا يهدى |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
تاجر مسجل بالمنتديات
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 2,711
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
وبعدين مين الي قال ليك ان المسدس مش لاقي الي يشترية مش جايز الي عايز يشترية شكلو مش تمااام وانا مش عايز اشيل ذنب واحد ممكن يتاذي بسبب المسدس وارجو انك تقراء الموضوع بتاعي مرة تانية عشان كان في واحد هيشترية من اسكندرية وكان حجزو .........
__________________
MR.X لاسلحة الصيد البري والبحري ومحدثات الصوت يسعدنا تشريفكم لنا بمعرضنا في مصر الجديدة 48 شارع بغداد امام فندق بيروت محافظة القاهرة يسعدنا توفير خدمة الشحن الي جميع الاعضاء في جميع المحافظات وتكلفة الشحن علي حسب المحافظة 01000131401 01093635793
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: Cairo
المشاركات: 340
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
يا هيما ريح دماغك يا راجل .... متشغلش بالك بالكلام اللى مالوش لزمه .. عديها عديها هههههههههههههه هوا مش واخد باله ان المسدس المعروض رووم وياريت تبقا تفضى الرسايل عشان ببعتلك والصندوق مليان عندك |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رووم 8 ملل جديد بالكرتونة للبيع بالأسكندرية | mm.ramadan | محدثات الصوت | 0 | 12-01-23 11:27 AM |
| مسدس ريتاى بارون مفتوح جديد لم يستعمل 900 جنيه | دكتور محمد النجار | محدثات الصوت | 17 | 11-12-07 02:02 PM |
| مطلوب جاكال كومباكت سلفر جديد | amr7 | محدثات الصوت | 10 | 11-12-04 08:58 AM |
| من فين وبكام أشتري ريتاي بارون سبشيال إيديشن أو أسود مفتوح و بيضرب بلى | masmm001 | محدثات الصوت | 5 | 11-10-23 12:56 AM |
| مسدس ايكول تركى 9ملى جديد بالعلبة | mmkboss | محدثات الصوت | 11 | 11-03-17 01:58 PM |